Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wirtualna Maszyna Java

darek-stasiak 29 Lut 2004 21:07 2899 8
  • #1 29 Lut 2004 21:07
    darek-stasiak
    Poziom 24  

    Jak pobrać "Wirtualna Maszyna Java" po kliknięciu na przycisk "pobierz" komp.wyświetla info: Błąd instalatora...pobierz później ...lub odsyła do strony anglojęzycznej.

    0 8
  • #4 29 Lut 2004 21:46
    kilof
    Poziom 11  

    witam!!

    To co proponuje kolega Cymbi to java firmy Sun i nie wszystko chce na niej chodzić. Miałem problemy między innymi przy logowaniu sie do systemu BSK on-line

    Orginalna java firmy microsoft jest do ściągnięcia pod adresem:
    www.pliki.republika.pl/tool/msjavx86.exe

    Pozdrawiam.

    0
  • #5 01 Mar 2004 00:53
    ziel_inf
    Poziom 15  

    no i od jakiegoś czasu instalowanie orginalnej VJM jest nielegalne.
    IE 5.5 ma Javę 6.0 nie ma.

    0
  • #6 01 Mar 2004 09:29
    Platon
    Spec od komputerów

    co? panowie mylicie slowo/pojecia "oryginalna" (od Suna) z lewa modyfikacja od M$ ktorej nie rozporowadza sie juz, a aplety w sieci przerabia sie aby dobrze wspolpracowaly z ta "prawdziwa" java (od Suna)

    0
  • #7 01 Mar 2004 10:19
    pio77
    Poziom 12  

    jakiego wina uzywasz? bo jak w2k to tez mialem problemy z JVM. podczas proby otwarcia jakis apletow zadalo zainstalowania skladnikow VMJ, ale nic sie nie chcialo zainstalowac. jak pobralem jave z netu to tez sie nie chciala zainstalowac bo jej przeszkadzalo ze winy sa zaktualizowane SP4 i mogila. nic nie pomoglo mimo, ze spedzilem sporo czasu na studiowaniu helpow ze strony fachowcow z MS. musialem od poczatku postawic system na mojej maszynie :( . czasem to jest jedyny i finalnie najszybszy sposob. pozdr.

    0
  • #8 01 Mar 2004 16:02
    GD
    Poziom 22  

    tak - słusznie twierdzisz :D, Java w win 2k jest chroniona przez system i tylko SP może ją akualizować :D, osobiście mam SP3 (bo w 4 ponoć są jakieś drobne błędy)
    Pozdrawiam

    0
  • #9 01 Mar 2004 20:28
    darek-stasiak
    Poziom 24  

    Dzięki ,zgrałem z adresu proponowanego przez kilof-a działa OK!

    0