Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

K810i Telefon zablokowany

08 Wrz 2008 14:52 1131 6
  • Poziom 10  
    witam

    kupilem niedawno uszkodzonego k810i, naprawilem
    niestety rozczarowalem sie, po uruchomieniu wyskakuje "Telefon zablokowany"

    to oznacza ze ktos zabezpieczyl go kodem??
    czym moge pozbyc sie tego kodu?


    z gory dzieki
  • Pomocny post
    Poziom 29  
    Standardowy kod to 0000. Jeśli nie działa to musisz go zresetować. Dysponujesz jakimś boxem do SE?;>
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    A kiedy pojawia sie ten komunikat ??
    Sciagnij sobie se tool lite i nim sobie zresetujesz kod uzytkownika
  • Poziom 10  
    XS:

    15:55:05| Resetting Lock Code...
    15:55:05| Lock Code...Reset to '0000'!
    15:55:05| Terminating GDFS Access...
    15:55:05| GDFS operation was successful

    wpisuje 0000, Błędny kod

    :|:|:?:
  • Pomocny post
    Poziom 24  
    Musi pujsc sprawdz jeszcze raz :)
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    A gdzie ci sie to wyswietla??
    Mozesz chodzic w tym czasie po menu czy nie ??
  • Poziom 10  
    zagadka rozwiazana, za duzo razy wciskalem... 0 :D
    ;x

    dzieki za odpowiedzi, temat zamykam

    pozdro ! ;)