Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sonel MPI 540Sonel MPI 540
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Motor cagiva w8 125 brak iskry

09 Wrz 2008 23:21 9739 10
  • Poziom 13  
    Nie znajdując odpowiedniego działu, zapytam tutaj. Oczywiste jest, że liczę na Waszą pomoc. W temacie elektryki motocykli jestem właściwie zielony ale podjąłem się pomocy w naprawie motorka, a więc: Usiluję naprawić instalację motorka cagiva ale brak stycznosci z motocyklowymi instalacjami to bariera. Brak iskry. Do cewki wysokiego napięcia nie dochodzi nic z modułu, natomiast na moduł przychodzą jakieś impulsy (mierzone miernikiem cyfrowym-rząd mV, natomiast podpięta żarówka nie wskazuje pojawiania się dostatecznych dla jej zapalenia wartości napięcia) z tzw.magneta (alternatora). Jakiej wartosci powinny byc to impulsy? Zakładam, ze albo tych impulsow magneto nie podaje, albo modul padł. Najpierw jednak muszę wiedzieć jakiej wartosci impulsy powinny trafiać na moduł. Wiedząc to będę mógł dokładnie okreslić przyczynę braku iskry. Jeżeli chodzi o zasilanie instalacji elektrycznej 12V to z tej strony akurat wszystko z magnetem ok. Jestem w tej materii zielony, ale znając kilka parametrów poradzę sobie. Za wszelkie wskazówki z góry dziękuję.

Dotychczas udało mi się dowiedzieć, że z dużym prawdopodobieństwem z magneta do modułu powinno dochodzić napięcie zmienne o wartości około 180-200V. Nie mam jednak serwisówki ani nic co upewniłoby mnie przy tym

Nadal kłopot pozostaje. Stoję w miejscu. Czy nikt nie ma choć znikomych wiadomości którymi mógłby sypnąć?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Sonel MPI 540Sonel MPI 540
  • Poziom 32