Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

cinquecento Aisan problemy z odpalaniem na zimnym silniku

11 Wrz 2008 21:42 8391 11
  • Poziom 9  
    Jestem posiadaczem cc 700 z japońskim gażnikiem Aisan i od dłuższego czasu mam wielki problem z odpaleniem przy zimnym silniku .
    Czytałem tu o podobnym problemie ale to był inny gażnik.
    Auto zapala na ssaniu i zaraz gaśnie trzeba próbować kilkanaście razy aż zapali i załapie ssanie jak sie rozgrzeje to po problemie.
    Najpierw załapuje tylko na jeden cylinder po chwili obydwa
    1,przewody wysokiego i świece wymieniłem
    2,pompa paliwa wymieniona
    3,nowe filtry paliwo i powietrze
    4,przepustnica po zaciągnięciu ssania sie przymyka `
    5,najpierw ssanie pużniej gaz i tysiąc podobnych konfiguracji i nie pomaga
    6,wszystkie dżwigienki nasmarowane wd 40
    7,przewody podcisnieniowe wyglądają na całe

    Jestem zdesperowany proszę o pomoc w tym problemie.
  • Poziom 11  
    Świece mają odpowiednią ciepłotę? Samochód jak juz zapali ma moc? Wchodzi normalnie na obroty?
  • Pomocny post
    Poziom 32  
    rysiek-28 napisał:

    Najpierw załapuje tylko na jeden cylinder po chwili obydwa
    .


    Zalane garnki :cry: czeka Cię wymiana uszczelki pod głowica i planowanie
  • Poziom 9  
    Swiece są nówki NGK tzn zrobiłem na nich jakies 2 tysiące i jak by były nie takie to od razu po ich zamontowaniu były by problemy a nie było.
    Auto jak zapali to potem cały dzień chodzi jak zegarek ,wchodzi na obroty idealnie ,przyspiesza bez zarzutu , obroty biegu jałowego są bardzo dobre nic nie prycha i nie kicha.Tylko ten zimny rozruch koszmarny!Spalanie tez w normie jak na 700.
    Płynu chłodzącego nie ubywa jak i oleju nie przybywa ,na bagnecie czysty olej.
    Powoli tracę cierpliwość.
    Jak podpompuje gazem ze 30 razy to odpali potem na ssaniu niekiedy.
  • Poziom 11  
    Moze pompa paliwa zuzyta? Paliwo schodzi spowrotem do baku podczas dluzego postoju, a potem pompa podczas rozruchu zle pracuje i nie potrafi zassac paliwa do instalacji. Mialem taki problew w poldku, pompka do regeneracji i samochod zaczal chodzic normalnie. Jak to mechanik powiedzial 'urok fso i fsm'.
  • Poziom 9  
    Już pisałem wyżej pompa 2 dni temu wymieniona na nową i nic nie pomogło
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Dzięki za porady możliwe że to głowica ma już przejechane 120 tyś km

    znalazłem rozwiązanie jutro go sprzedam. jeszcze raz dzięki
  • Poziom 9  
    Usunołem problem. sprzedałem ten wynalazek dzisiaj.
    p.s kupiłem nowy kłopot felicję...
  • Poziom 32  
    fela to wbrew pozorom wdzięczne autko, jak byś miał problemy to śmiało pytaj :D
  • Poziom 9  
    Witaj już mam problem z obrotami czytałem ż etrzeba wyczyścić przepustnicę i wgrać ustawienia tylko jak to rozebrać?
  • Poziom 10  
    witam czy moze ktos ma aisana i moglby sprawdzic u siebie jakie jest polozenie ciegna po wyciagnieciu ssania ?? bo u mnie jest problem tego typu ze ssanie wyciaga sie zbyt mocno i dysza w gazniku zamyka sie calkowicie i samochod nie odpala na ssaniu ...... ustawienia linki ssania nic nie daja po wyciagnieciu ssania i dodaniu gazu przy odpalaniu przepustnica zamyka sie calkowicie i samochod gasnie
    na foto z nr 1 jest ciegno ssania i po wlaczeniu ssania i wsisnieciu gazu ciegno 3 ktore jest zmontowane z dysza gaznika opada w dol zbyt nisko i zamyka przepustnice calkowicie regulacja wszelkimi srubkami i linka ssania nie pomaga wiec jesli ktos ma aisana niech sprawdzi czy ciegno ssania styka sie z wypustem na gazniku oznaczonym nr 4
    moj mail gdyby ktos mogl pomoc 150483(malpa)wp.pl

    cinquecento Aisan problemy z odpalaniem na zimnym silniku