Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Golf IV 1.4 16V eco - wyłącznik w drzwiach kierowcy

wsoti 06 Sep 2008 11:17 5715 8
    wsoti
    Level 1  
    Czesc , mam podobny problem j.w. Nie włącza sie oświetlenie po otwarciu drzwi kierowcy w GOLF IV 1.4. 16v eco (przy otwieraniu pozostałych swieci sie). Auto nie posiada elektryki (oprocz szyberdachu), po otwarciu wszystkich drzwi lampka w tapicerce takze sie nie swieci a zarowka jest napewno dobra! Nie posiadam kontrolki otwierania drzwi na tablicy swietlnej. Prosze o pomoc i jakies wskazowki.
    ps. jestem laikiem z elektryka i czy poradze sobie z tym czy jest to zbyt skomplikowane!?
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
    Pati
    Level 27  
    Wymienić modół zamka kierowcy. Nie trzeba byćelektrykiem a dobrym mechanikiem.
    User removed account
    User removed account  
    User removed account
    User removed account  
    Sztomel
    Level 35  
    elektrit wrote:
    Ale bzdury, takie cos to się czyta tylko na forach fascynatów marki. Można to zrobić inaczej-prościej, trwalej.

proszę bardzo ! zrób fotoporadę z montażu dodatkowego włącznika tak jak jest to zrobione w poczciwym PF-126p ale ciekawe jak rozwiążesz problem utraty możliwości np. domykania szyb itp. gdzie jest to sterowane mikrowłącznikami umieszczonymi wewnątrz zamka drzwi ?
    pewnie, można to zrobić prościej i trwalej - zamontować manualną korbkę na zewnątrz drzwi i domykać z zewnątrz manualnie :D czyli jednym słowem powrót do korzeni a raczej do epoki kamienia łupanego !
    User removed account
    User removed account  
    robert.szarek
    Level 19