Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wyświetlacz PEUGEOT 206 Roland Garros

serce74 12 Wrz 2008 20:59 7012 11
  • #1 12 Wrz 2008 20:59
    serce74
    Poziom 10  

    Witam !!

    Wyswietlacz od radia i zegarka działa ale świeci że ledwo (prawie wcale) go widać, drugi wyświetlacz od kilimy widać ciut lepiej. Nie wiem o co chodzi, rozjaśnianie podświetlenia na zegarach nie daje zadnego efektu. Czy to wogóle jest ze sobą połączone ??

    Pozdrawiam !!!

    0 11
  • #2 12 Wrz 2008 21:13
    danielra
    Poziom 15  

    Prawdopodobnie padły żarówki za wyświetlaczem. Układ radia nie jest podpięty do ściemniacza zegarów więc regulacja nic nie daje. Radio i klima ma stały kontrast wyświetlania.

    0
  • #3 12 Wrz 2008 22:08
    serce74
    Poziom 10  

    Więc czy da się je wymienić czy trzeba kupić nowy wyswietlacz ??

    1
  • #4 13 Wrz 2008 09:18
    danielra
    Poziom 15  

    Dokupisz takie w każdym sklepie elektronicznym. Z wymianą nie powinno być problemu.

    2
  • #5 13 Wrz 2008 10:47
    serce74
    Poziom 10  

    ok.

    wielkie dzięki !!

    0
  • #6 03 Paź 2008 19:26
    Luckskywalker
    Poziom 21  

    100% zarowki,sa to zaroweczki 1,2W ktore wyjmujesz najpierw w takim plastikowym gnieździe przekrecajac je ,a puzniej wyciagasz sama szklana zaroweczke.

    1
  • #7 04 Paź 2008 16:45
    serce74
    Poziom 10  

    Witam !!

    Żaróweczki wymienione i dalej lipa, nie mam pojęcia, moze to jakiś bezpiecznik ale niby wszystkie sprawne są. Przynajmniej te co są. Bo może jakiegoś brakuje a nie wiem.

    Pozdrawiam !!

    0
  • #8 04 Paź 2008 21:16
    766630
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 12 Paź 2008 12:48
    serce74
    Poziom 10  

    Witam !!

    HURA :D Działa !!!

    Wszystko działa, przyczyną było odlutowane od płytki gniazdo w które wchodzą 2 końcówki od podstawy tych żaróweczek.

    0
  • #11 06 Lis 2008 13:29
    766630
    Użytkownik usunął konto  
  • #12 23 Sty 2009 23:11
    pampoosz
    Poziom 1  

    kolega serce74 prosze o kontakt pampoosz(malpa)hotmail.co.uk w sprawie wyswietlaczy

    dzieki

    2