Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

skrzynka antenowa MFJ904H

anglers 12 Sep 2008 21:48 2859 3
    anglers
    Level 9  
    Witam

Udało mi sie okazyjnie zakupic skrzynke antenowa MFJ 904H jednak bez instrukcji obsługi. Przyznam sie ze jestem w tym całkowicie "zielony" . Czy którys z kolegów mógłby objasnic mi do czego uzywać poszczególnych potencjometrów ? Np Transmitter - zakres od 1 do 10 , Antena zakres od 1-10 oraz Induktancja - zakres od A do L . Dodam równiez ze skrzynka ta posiada wejscie na 12V Czy potrzebny jest do niej zasilacz . Z góry dzieki za podpowiedz

Zgodnie z punktem 15 regulaminu, proszę poprawić post.
    Użyj przycisku skrzynka antenowa MFJ904H przed wysłaniem postu. Nie kasować wpisu ! /c2h5oh/
    Faces
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Witam.
    Zobacz tu:
    www.mfjenterprises.com/man/pdf/MFJ-904.pdf

i tu:
    http://www.eham.net/reviews/detail/6565

anglers wrote:
    Dodam równiez ze skrzynka ta posiada wejscie na 12V Czy potrzebny jest do niej zasilacz .

12V potrzebne jest do zasilania podświetlenia.
    sp6lv
    Level 1