Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Wybór budżetowego odtwarzacza.

DYLU BADBOY 13 Sep 2008 03:09 3380 16
    DYLU BADBOY
    Level 27  
    Witam. Przymierzam się do kupna miksera i odtwarzaczy cd. Szczerze to nie mam w tym doświadczenia i dopiero zaczynam zabawę jako "mobilny dj". Mam okazję kupić Numark CDN 88 za 900zł w idealnym stanie. Podobają mi się jego funkcje i myślę, że na początek wystarczy w zupełności. Przy moim budżecie mógłbym kupić Numark AXIS 4 lub max Pioneer CDJ 100 w średnim stanie, dlatego zdaję się, że ten odtwarzacz będzie dobrym wyborem :D.

Druga sprawa to jaki mikser kupić do tego? Myślałem o Numark DXM 06.
    Czy może dać dobie spokój i kupić zwykły mikser z crossfaderem, ew. w przyszłości kupić używanego Pioneera DJM 400 lub wyższy model?
    KJ
    Level 31  
    O dualu za wiele nie powiem - nie testowałem ale z doświadczenia mogę stwierdzić że napchany bajerami dual to nic dobrego. Za to mixerek mogę z czystym sumieniem polecić miałem dłuższy czas do czynienia z DXM03 wykonanie tego było pancerne a ergonomia użytkowania zadowalająca - jak dla mnie. DXM06 miałem w rękach przez chwilę wykonanie to samo co DXM03 tylko sekcja analizatora widma zastąpiona efektorem - więc po co dual z efektami z których i tak się prawie nie korzysta ;)
    DYLU BADBOY
    Level 27  
    No właśnie wydaje mi się, że efekty zawsze się przydadzą(jak nabiorę wprawy to będę korzystał ze wszystkich). A ten dual wyjdzie mnie mniej niż 2x AXIS 4 z które mają mniej możliwości.

Co do miksera to może te podłużne z serii X Denona? Z tego co widziałem to fajnie współpracują z dualem. Był ostatnio na allegro X-800 za 810zł. Nowe denony to raczej odpadają bo za drogie jak dla mnie na oferowane przez nich funkcje
    KJ
    Level 31