Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Napięcie na wtyczce od przeplywomierza Audi A4 1.8T AEB

fend18 14 Wrz 2008 08:34 10326 5
  • #1 14 Wrz 2008 08:34
    fend18
    Poziom 10  

    Witam, jakie powinno byc napiecie na sciagnietej wtyczce od przeplywomierza, przy przylozeniu miernika do masy (brazowy) i do plusa (zielono czerwony) u mnie jest 14,00V stad mam tez blad 16487 P0103 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza – wysokie wejście. Może to być wina niskiego poziomu baterii jeśli występuje wspólnie z 17988 (P1580) A, po podlaczeniu do vaga w bloku 002 mam ciagle ta sama wartosc air mass flow 172,64 w calym zakresie obrotow bez obciazenia (silnik na luzie) gdzie ewentualnie mozna szukac przyczyny tego za wysokiego napiecie? jest jakis przekaznik? czy regulator?

    silnik tak jak w temacie 1.8t 150koni aeb.

    logi dynamiczne dla blokow 003, 008, 011
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4400a43ca7bc9ee4.html

    log statyczny dla bloku 002
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d6ef8d1de14290f.html

    0 5
  • #2 14 Wrz 2008 11:01
    szogun0
    Specjalista grupy V.A.G.

    Zwarcie lub uwalony przepływomierz.
    Do tego intercooler masz zasyfiony błotem lub cały zaolejony.

    0
  • #3 14 Wrz 2008 16:20
    fend18
    Poziom 10  

    szogun0 napisał:
    Zwarcie lub uwalony przepływomierz.
    Do tego intercooler masz zasyfiony błotem lub cały zaolejony.


    hm jak moze byc przeplywomierz uwalony skoro mam za wysokie napiecie na odlaczonym przeplywomierzu na wtyczce?
    po czym twierdzisz ze mam zasyfiony blotem? zreszta jak to mozliwe zeby na nim bylo bloto? skoro jest osloniety a od przodu gdzie trafia powietrze z pedu samochodu jest kratka, chyba ze chodzi o bloto w srodku, ale to bylby pierwszy przypadek na swiecie chyba, poza tym oleju ani blota na 100% nie ma bo go wyciagalem razem z turbina i calym ukladem dolotowym i byly tylko delikatne slady oleju, ponawiam pytanie co reguluje napiecie podawane na wtyczce zakladanej na przeplywomierz

    0
  • #4 14 Wrz 2008 16:41
    szogun0
    Specjalista grupy V.A.G.

    To zrób logi podczas jazdy, na postoju to sobie można.
    Aha, i bloki które logujesz 3, 8, 11 są ale dla diesla dobre.
    Skoro masz program to sam znajdziesz, te które są użyteczne.
    A cooler w tym aucie zawalisz błotem, jeśli ktoś założył za szerokie kapcie, przeciera nadkole i stąd już droga krótka.

    0
  • #5 14 Wrz 2008 16:52
    wopor
    Poziom 32  

    witam, napięcie zasilania równe napięciu aku, a sygnał 0-5V w zależności od masy przepływającego powietrza, napiecie zasilania podane z przekaznika który uruchamia pompe paliwa, sonde lambda, jest zawsze równe napieciu aku , sprawdż czy na innch odbornikach też masz różne napiecia a muszą być równe nap. aku, sygnał jest z pinów 2-4,powodzenia

    3
  • #6 14 Wrz 2008 16:57
    fend18
    Poziom 10  

    szogun0 napisał:
    To zrób logi podczas jazdy, na postoju to sobie można.
    Aha, i bloki które logujesz 3, 8, 11 są ale dla diesla dobre.
    Skoro masz program to sam znajdziesz, te które są użyteczne.
    A cooler w tym aucie zawalisz błotem, jeśli ktoś założył za szerokie kapcie, przeciera nadkole i stąd już droga krótka.


    ok blok 002 odpowiada za przeplywomierz, mam program, ale niestety nie znam, go az tak dobrze zeby wiedziec ktore grupy logowac, pozatym wydaje mi sie ze nawet na statycznym logu powinno zmieniac sie napiecie, po raz drugi powtarzam wyjmowany mialem caly uklad dolotowy i zadnego blota, trocin nie bylo, minimalne slady oleju.

    wopor napisał:
    witam, napięcie zasilania równe napięciu aku, a sygnał 0-5V w zależności od masy przepływającego powietrza, napiecie zasilania podane z przekaznika który uruchamia pompe paliwa, sonde lambda, jest zawsze równe napieciu aku , sprawdż czy na innch odbornikach też masz różne napiecia a muszą być równe nap. aku, sygnał jest z pinów 2-4,powodzenia


    czyli napiecie wychodzi ze jest ok? bo takie samo mam na akumulatorze w czasie pracy, jak zmierzyc sygnal 0-5V zwierajac mase i ktorys z dwoch pinow? mam to robic na zalaczonej wtyczce czy odlaczonej? szczerze mowiac nie widze za bardzo mozliwosc zrobienia tego na podlaczonej poniewaz nie ma dojscia, chyba ze jest jakis inny sposob.

    Sprobuje inaczej, usune blad, odlacze przeplywke i zobacze czy bedzie wyrzucac ten sam, choc przy odlaczonej powininen chyba wyrzucic inny? tak czy tak wina tego bledu jest zbyt wysokie napiecie?

    log dynamiczny dla bloku 002 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a7fbd83986a78bc0.html

    po odlaczeniu wtyczki w bloku 002 masa powietrza 0, nie wiem jak zmierzyc napiecie na podlaczonej wtyczce do przeplywomierza, samochod zaczal tez wiecej palic, wydaje mi sie ze to nie przeplywomierz, po odlaczeniu wykasowaniu bledu, blad powraca.

    ktory to przekaznik za to odpowiada? gdzie go znalezc? jakis symbol czy nr czesci? z gory dziekuje

    0