Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z dzwiękiem jvc KD-S777R i głośniki pioneer ts-g1701

sake_kl 16 Wrz 2008 23:31 1271 3
  • #1 16 Wrz 2008 23:31
    sake_kl
    Poziom 9  

Witam wszystkich.

Mój problem polega na tym że po podłączeniu głośników (pioneer ts-g1701i) do radia (jvc KD-S777R) głośniki przy połowie skali głośności charczą a nie grają nie mówiąc już o basie zamiast którego jest pierdzenie. Dla tego chce się zapytać znawców co to może być ponieważ ja się na tym nie znam. Dodam że głośniki są montowane w przednich drzwiach, oczywiście kabel głośnikowy wymieniłem na grubszy ale efektu żadnego nie było.

Ps. Jeszcze raz powtarzam że nie znam się na tym dlatego prosiłbym o wasze opinie na ten temat. A tak na marginesie to gdybym wiedział że tak bedzie to grało to bym nie zmieniał starych już rozlecanych głośników które chyba lepiej grają od nowych, ale skoro już kupiłem je to chciałbym żeby jakoś to grało.

Pozdrawiam

0 3
  • #2 17 Wrz 2008 13:18
    golota9
    Poziom 9  

hej ! Te głośniki mają tylko35 wat i 175 rms radio na wyjsciach po 45 w na kanał poprostu wymień głośniki.na mocniejsze. Te nie dają rady i temy derczą. pozdrawiam

0
  • #3 17 Wrz 2008 21:33
    slavwek.ie
    Poziom 34  

Sprawdź polaryzację głośników, czyli poprawność podłączenia + i - po obu stronach.

golota9 napisał:
    Te głośniki mają tylko35 wat i 175 rms radio na wyjsciach po 45 w na kanał
    bardzo przemyślana i precyzyjna wypowiedź....

golota9 napisał:
    poprostu wymień głośniki.na mocniejsze
    i co miał by w ten sposób uzyskać? jeszcze większe zniekształcenia??

0
  • #4 17 Wrz 2008 23:03
    sake_kl
    Poziom 9  

A więc głośniki podpięte są poprawnie. zresztą odwrotnie też próbowałem i też charczą. I teraz już sam nie wiem czy te głośniki są za słabe do radia czy radio za słabe do głośników.