Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vsi Prins potrzebuje soft

19 Wrz 2008 00:46 32972 26
  • Poziom 15  
    Szukam na tym forum jednak nie znalazlem:( potrzebuje softu do Prinsa moze ktos ma?? i bedzie chcial sie podzielic.
  • Poziom 15  
    Dzieki narazie chce tylko poogladac przestawial bede pozniej. :D:D
  • Poziom 33  
    Jak ktoś dobrze ją ustawił to już tam nic nie trzeba będzie ustawiać nigdy. Problemy zaczynają się od parownika. Często zaciera się sworzeń od regulacji ciśnienia. Podobają mi się wtryski, mam u siebie auto które zrobiło 200 000 bez ich wymiany.
  • Poziom 15  
    Programik dzial laczy sie ze sterownikiem, przynajmniej na stolu narazie instalka nie jest zalozona, dostalem ja w prezencie i zastanawiam sie co z nia dalej zrobic. W sumie mialbym juz chetna osobe do zalozenia tylko niezabardzo moge zajarzyc jaki jest sposob kalibracji moze ktos cos podpowiedziec:)
  • Poziom 17  
    a ten sofcik Prins masz do niego kod startujacy czy tylko plik bez kodu jaki jest wymagany do programu bo ja juz sciaglem ale bez kodu
  • Poziom 15  
    [quote="nico6"]a ten sofcik Prins masz do niego kod startujacy czy tylko plik bez kodu jaki jest wymagany do programu bo ja juz sciaglem ale bez kodu[/quw miejsce kodu wpisz co chcesz np:1111

    Do kolegi yaaro a jesli mojego auta nie ma na tej liscie to gdzie moge jeszce poszukac??
  • Poziom 33  
    Możesz pasować od innego- czyli szukasz po podobnych parametrach silnika i korygujesz go do swojego auta.

    Masz zgrać tak parametry aby czasy wtrysku benzyny były takie same na benzynie i gazie, Korekty dokonujesz jadąc autem ze stała prędkością około 100 km/h po w miarę równym terenie. Bez tej korekty gaz przesteruje mapę paliwową.
  • Poziom 15  
    Jak usmiechne sie ladnie do kolegi yaaro to poda mi kod ktory umozliwia dokonanie zmian:)
  • Pomocny post
    Poziom 12  
    Name: 374
    Company: 123
    Serial: VAMMJ
    Usercode: 852919

    Te dane podawane podczas instalacji pozwalają na pełną kontrolę nad programem , dokonywanie zmian itd.
  • Poziom 20  
    Kalibracja jest dziecinnie prosta
    Jeżeli mamy tylko 10 min na ustawienie i nie mamy kierowcy
    Włączamy całe dostępne obciążenie w aucie tzn światła ogrzewanie tylnej szyby, podgrzewanie foteli itd, klimę zalecam wyłączyć
    Kalibrację wykonujemy na gorącym silniku tj temp silnika 90, temp reduktora >70
    Wciskamy gaz do około 2800 obr/min. w górnym lewym rogu ekranu mamy takie okienko in1 in które pokazuje czas otwarcia wtryskiwacza benzynowego przykładowo 3,28 wciskamy f8 (przełączamy auto na gaz) i sprawdzamy ten sam parametr na gazie teraz wynosi przykładowo 3,90 (cały pic polega na wyrównaniu tych czasów) W tym przypadku musimy zwiększyć parametr RC inj (standardowo jest 115) który znajduje się w dolnej prawej części ekranu w zakładce Mixture (zwiększając parametr RC skracamy czas otwarcia wtryskiwacza, zmniejszając wydłużamy).
    Po zgraniu tego czasu na podwyższonych obrotach, pozostawiamy auto na wolnych obrotach i wyłączamy całe obciążenie, teraz sprawdzamy czasy wtrysków na wolnych obrotach przełączając między benzyną a gazem do regulacji mieszanki na wolnych obrotach odnosi się parametr RC off . Jeżeli mamy ustawione oba parametry pozostaje nam sprawdzenie ciśnienia (fabrycznie jest około 2,2 bara) w przypadku silników o małych pojemnościach do 2000ccm można te ciśnienie spokojnie zmniejszyć do 1,80 bara

    Zalecam każde auto kalibrować podczas jazdy, powyższy sposób kalibracji nie dotyczy aut z silnikami turbo czy kompressor

    W razie pytań pisać

    Pozdrawiam Piotr
  • Poziom 2  
    Witam,
    Czy może ktoś udostępnić soft VSI Diagnostic w wersji min. D2.5.1.
    Najchętniej cztero gwiazdkowy

    pozdrawiam
    Paweł
  • Poziom 1  
    the codes above work fine for 3 stars access to software.
    Thanks!
    Anyone know why the computer has MAP and TPS inputs when they are not normally installed?
    Brian.
    Australia.
  • Poziom 12  
    btoz napisał:
    the codes above work fine for 3 stars access to software.
    Thanks!
    Anyone know why the computer has MAP and TPS inputs when they are not normally installed?
    Brian.
    Australia.


    MAP and TPS are not nesesery to normal work Prins. When are problems with calibrating sometimes I'm connecting this signals.
  • Poziom 1  
    Why can not download software?
  • Poziom 12  
    You don't have points to download...
  • Poziom 9  
    Witam!!
    Z nieba mi spadliście z tym tematem. Właśnie zakładam sobie prinsa i potrzebuje program do niego żeby go ustawić. A orientujecie się gdzie można nabyć tanio zbiornik z wielozaworem? Pozdrawiam ;)
  • Poziom 13  
    Witam
    Panowie mam problem. Korzystam z programu PRINS VSI 2.5.1 mam aktywowaną wersję na 3 gwiazdki. Wszystko było ok do czasu gdy musiałem przeinstalować system. Po przeinstalowaniu systemu i ponownym zainstalowaniu programu nie mam dostępu do konfiguracji- mogę tylko przełączać gaz-benzyna ale nie mogę ustawiać żadnych parametrów-komunikat brak komunikacji vsi . Nie wiem o co chodzi wcześniej chodził bez zarzutów instalowałem go juz 1000razy instalowalem również wersje 2.4 i tak samo. Wysłałem moduł do reklamacji, oddali i dalej to samo. Na module świeci się tylko zielona kontrolka.
  • Poziom 20  
    Jeżeli możesz przełączać z benzyny na gaz, to komunikacja musi być, może źle wpisałeś kod uruchamiający program.
  • Poziom 12  
    Musisz wpisać dokładnie dane do programu te co podałem wyżej , inaczej nic nie poklikasz.
  • Poziom 10  
    a ja mam pytanie załozyłem dwa dni temu vsi prinsa do mazdy 3 i czasami niepokoja mie nastepujące problemy przy przechodzeniu na gaz silnik dostaje lekkiej wibracji z zafalowaniem obrotów czasami i podrafi zgasnąc ponadto przy odpalaniu ciepłego auta wydaje mi sie ze odpala na gazie w czasie jazdy słychac jakby szczekanie psa wydaje mi sie ze to mebrana parownika moze ktos miał podobne zjawisko na nowej instalacji albo poprostu zkład montujący zle ustawił kalibracje

    Regulamin, p. 15. Popraw treść postu, lub trafi on do kosza. ElpigazN
  • Poziom 12  
    kachel1 napisał:
    a ja mam pytanie załozyłem dwa dni temu vsi prinsa do mazdy 3 i czasami niepokoja mie nastepujące problemy przy przechodzeniu na gaz silnik dostaje lekkiej wibracji z zafalowaniem obrotów czasami i podrafi zgasnąc ponadto przy odpalaniu ciepłego auta wydaje mi sie ze odpala na gazie w czasie jazdy słychac jakby szczekanie psa wydaje mi sie ze to mebrana parownika moze ktos miał podobne zjawisko na nowej instalacji albo poprostu zkład montujący zle ustawił kalibracje

    [/color][/size]



    "Szczekanie psa" podczas pracy na gazie to jest odgłos z parownika - drgania membrany są przenoszone na samochód - należy sprawdzić sposób zainstalowania samego parownika, a te obroty i gaśnięcie może być spowodowane złą kalibracją , brudną przepustnicą i/lub silnikiem krokowym , szwankującym zapłonem itd...
  • Poziom 10  
    Ja mam ostatnio problem z autkiem po hardcorowej jeździe. Moje autko Audi A4 B6. Moc 160koni (benzyna w turbinie). LPG instalacja: PRINS

    Na gazie wszystko OK, lecz na benzynie szarpie przy niskich obrotach (coś jak siada cewka, ale to nie cewka, bo na gazie jest OK). Dawniej było wszystko ok.

    VAG pokazuje:

    17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too P1103 - 008 Implausible Signal - Intermittent

    Przetłumaczyłem błąd na język polski, korzystając z serwisu: Rząd cylindrów 1, Sonda 1, za mała moc obwodu grzewczego.

    Zauważyłem że jak trochę pojeździ się na benzynie to autko zaczyna pracować normalnie na benzynie, ale znów po przełączeniu na gaz i pojeżdżeniu trochę na gazie i przełączeniu na benzynę znów zaczyna szarpać na benzynie.

    Czyżby komputer od gazu się rozprogramował?
    Jak ustawić konfiguracje do auta turbodoładowanego?
    Czy sposobem partyza mogę skalibrować komputer?
    Jeśli nie to jak dokładnie wygląda konfiguracja podczas jazdy?

    Z góry dzięki za odpowiedź.
  • Poziom 2  
    witam ,,
    potrzebuję zmienić temperaturę przełączania się na gaz ,, i w żaden sposób nic nie daję się wpisywać ,, ma może ktoś jakąś instrukcję do tego programu , z góry dziękuję
  • Poziom 2  
    Witam czy jest możliwość przegrania ustawień starego sterownika do nowego ?
    Stary chodził dobrze tylko wypalił się jeden styk i dlatego muszę nowy kupić
    Za odpowiedź z góry dziękuję
  • Poziom 1  
    witam mam pytanie jest ktoś wstanie podrzucić albo wytłumaczyć jak zrobić żeby program działał na kompie 64 bitowym bo na starym 32 działa a na 64 nie mogę poradzić z zainstalowaniem a stary komp pada z góry dziękuje