Prawdopodobnie problem dotyczy wszystkich, którzy instalowali monitor przez złącze D-Sub, jak ja. Myślałem, że późniejsza zmiana złącza automatycznie załatwia nowe ustawienia. Rozwiązaniem jest ręczna instalacja z wyborem wariantu (w moim przypadku) W2052V digital.
Monitor był i jest sprawny, a ja jestem z tego zakupu bardzo rad.
Warto byłoby przykleić gdzieś ten króciutki (wcale nie nowy temat), ponieważ sam przeżyłem nerwową noc, poszukując uzdrawiającej mój świeżo zakupiony monitor informacji na wielu forach. Nigdzie nic sensownego nie znalazłem. Wiem natomiast, że dużo osób zdecydowało się
oddać monitor - (a przecież sprawny) - do naprawy gwarancyjnej i całymi tygodniami czekały na zwrot "naprawionego". Zastanawiające jest postępowanie LG Poland, zatrudniającego najprawdopodobniej osoby niekompetentne na stanowisku fachowca technicznego d/s kontaktów z klientami.
Monitor był i jest sprawny, a ja jestem z tego zakupu bardzo rad.
Warto byłoby przykleić gdzieś ten króciutki (wcale nie nowy temat), ponieważ sam przeżyłem nerwową noc, poszukując uzdrawiającej mój świeżo zakupiony monitor informacji na wielu forach. Nigdzie nic sensownego nie znalazłem. Wiem natomiast, że dużo osób zdecydowało się
oddać monitor - (a przecież sprawny) - do naprawy gwarancyjnej i całymi tygodniami czekały na zwrot "naprawionego". Zastanawiające jest postępowanie LG Poland, zatrudniającego najprawdopodobniej osoby niekompetentne na stanowisku fachowca technicznego d/s kontaktów z klientami.