Witam!!
Podłączam się do tematu...
Sprzęt mam taki: Radio Sony Xplode U929, Wzmacniacz 4 kanałowy Blaupunkt, skrzynia basowa Clarion, głośniki Hertz, okablowanie z radia do wzmaka Caliber, okablowanie głośników odpowiedniej grubości, zasilanie + wzmaka bezpośrednio z aku, a masa wzmaka z bagażnika, wszystkie złącza i kable sprawdzone, masa z aku sprawdzona, nic nie uszkodzone, a problem jest następujący: wcześniej miałem radio z jednym wyjściem na wzmak więc miałem przy wzmaku rozgałęzienie (na dwa głośniki HERTZ i mostek na skrzynie), a teraz puściłem drugą żyłę aby to wszystko miało swoje kanały no i wpinam przód na głośniki i tył na skrzynię - mostek, odpalam auto i słyszę w głośnikach pompę i obroty (kabel od pompy idzie daleko), jak wypinam z wzmaka przednią lub tylną żyłę to jest ok... Nie mam filtrów i zastanawiam się nad kondensatorem...
Dla pewności: samochód Seat Ibiza 1.9 TDi 2003r.
Proszę o pomoc.
ps. dodam, że przewody zasilające idą w jednym, a audio w drugim progu...
Podłączam się do tematu...
Sprzęt mam taki: Radio Sony Xplode U929, Wzmacniacz 4 kanałowy Blaupunkt, skrzynia basowa Clarion, głośniki Hertz, okablowanie z radia do wzmaka Caliber, okablowanie głośników odpowiedniej grubości, zasilanie + wzmaka bezpośrednio z aku, a masa wzmaka z bagażnika, wszystkie złącza i kable sprawdzone, masa z aku sprawdzona, nic nie uszkodzone, a problem jest następujący: wcześniej miałem radio z jednym wyjściem na wzmak więc miałem przy wzmaku rozgałęzienie (na dwa głośniki HERTZ i mostek na skrzynie), a teraz puściłem drugą żyłę aby to wszystko miało swoje kanały no i wpinam przód na głośniki i tył na skrzynię - mostek, odpalam auto i słyszę w głośnikach pompę i obroty (kabel od pompy idzie daleko), jak wypinam z wzmaka przednią lub tylną żyłę to jest ok... Nie mam filtrów i zastanawiam się nad kondensatorem...
Dla pewności: samochód Seat Ibiza 1.9 TDi 2003r.
Proszę o pomoc.
ps. dodam, że przewody zasilające idą w jednym, a audio w drugim progu...