Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Co to za element pompy wtryskowej?

bolek 22 Wrz 2008 17:01 10371 11
  • #1 22 Wrz 2008 17:01
    bolek
    Specjalista - oświetlenie sceniczne

    Pompa Lucas, auto to Peugeot Partner 1.9D (silnik DW8)

    Problem jest taki że po nocy lubi mi spłynąć ropa, węzyk filter-pompa jest praktycznie pusty. Dziś jak go pompowałem to zobaczyłem jak z zaznacznego elemntu leje się ropa ;/ więc domyślam się że może to tyć to. Pytanie jest takie, czemu się leje w tym miejscu, co tam siedzi i czy jak to rozkręce to potem poskładam? :)

    Ogólnie wiekszość prac jestem w stanie zrobić sam przy tym aucie, ale jeśli pompa będzie wymagała jakiegoś ustawiania to się nie chce za to zabierać.

    Pytanie kolejne, po kilku naciśnięciach pompki jej trzepień robi się nieco mokry od ropy- może tak być, czy tez do rozbiórki?.
    Gdzie znajduje sie zaworek zwrotny od paliwa?

    -1 11
  • #2 22 Wrz 2008 17:07
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 22 Wrz 2008 17:16
    bolek
    Specjalista - oświetlenie sceniczne

    i tylko do wymiany, czy można rozebrać i wymienić uszczelniacz (czy co tam jest)

    0
  • Pomocny post
    #4 20 Paź 2008 09:10
    andzejek
    Poziom 2  

    Poprostu sie go wykręca i kupuje nowy koszt około 50 pln

    0
  • #5 20 Paź 2008 21:34
    darek640
    Poziom 13  

    Andzejek to kosztuje 290 zł.

    0
  • #6 18 Lis 2008 15:10
    bolek
    Specjalista - oświetlenie sceniczne

    Powiedzcie mi jeszcze kto tym handluje, bo jak rozmawiam z "pompiarzami" to jedni twierdzą że 250zł z wymianą a inni chcą 800zł ;/

    0
  • #7 19 Lis 2008 18:22
    momik12
    Poziom 31  

    Dlaczego chcesz go wymienić?

    0
  • #8 26 Lis 2008 22:31
    bolek
    Specjalista - oświetlenie sceniczne

    musiałem wymienić bo leciała z niego ropa. Codzienne pompowanie ropy nie jest normalną czynnością

    Zawór wymieniony, ale coś mi nie daje spokoju. Silnik trzeba dłużej krecić żeby zapalił. W dodatku gdy jest zimny to puści dyma i kilka sekund będzie chodził nie równo. Przed wymianą zaworu palił na rys (przynajmniej jak był ciepły).

    Do tego dochodzą nowe efekty dzwiękowe- na zapłonie gdy grzane są swiece (świeci się ich kontrolka) słychać tyrkotanie. Nie wiem czy to prawidłowa praca tego zaworu, czy ktoś coś jeszcze nagrzebał przy tym aucie- gdzies mi sie obilo o uszy że tyrkotanie ma zwiazek związek z problemem grzania świec.

    0
  • #9 05 Mar 2010 10:28
    wp93
    Poziom 2  

    bolek napisał:
    ). Do tego dochodzą nowe efekty dzwiękowe- na zapłonie gdy grzane są swiece (świeci się ich kontrolka) słychać tyrkotanie. Nie wiem czy to prawidłowa praca tego zaworu, czy ktoś coś jeszcze nagrzebał przy tym aucie- gdzies mi sie obilo o uszy że tyrkotanie ma zwiazek związek z problemem grzania świec.

    Witam, czy można sie dowiedzieć jak zakończyła sie sprawa z tym terkotaniem i pozostałymi usterkami bo mam podobne objawy, a silnik mi tez startuje raz dobrze a raz musze go dłużej mielić z wciśniętym gazem

    1
  • #10 05 Mar 2010 11:55
    figa_miga
    Poziom 19  

    U mnie silnik chodził do strzału, bo działał na wyprzedzonym zapłonie. Zaworek sprawdzisz miernikiem, jak będzie zły to będzie przerwa.

    0
  • #11 08 Mar 2010 00:34
    mechor
    Poziom 10  

    Bolek.Jeśli poci się trzpień od pompki tej ręcznej,tzn.że jest nieszczelna i dostaje się tam powietrze,co jest przyczyną cofania się paliwa do zbiornika.Po nocy ciężki rozruch.Pompka do wymiany.

    0
  • #12 12 Lis 2010 13:20
    pawel1263
    Poziom 1  

    Witam. chciałbym się dowiedzieć co to za element na pompie do którego dochodzi ta górna kostka na rysunku jest on zamontowany u góry na pompie wtryskowej dwoma zaplombowanymi śróbkami. W czasie jazdy ze strała prędkością samochód szrpał po rozłączeniu tego elementu szarpanie ustało.

    2