Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przekazywanie połączeń wewn. - centrala Panasonic 206

23 Wrz 2008 18:28 13432 6
  • Poziom 9  
    Nie miałem dotychczas do czynienia z centralkami, no ale rodzice kupili kolejny aparat tel. i na mnie spadło poradzenie sobie z problemem.

Proszę wybaczyć błędy i infantylizm pytań, ale jestem laikiem.

Do linii telefonicznej zewnętrznej podłączona jest centrala Panasonic 206 EMSS, a do niej z kolei na dwóch liniach aparaty tel. KX-TG8120PD i tel/fax KX-FL 613.

Chodzi o możliwość przekierowania przychodzącego połączenia na drugi aparat. Czyli: dzwoni tylko KX-FL 613 i, jeśli dzwoniący o to prosi, odbierający przełącza rozmowę na drugi lub trzeci (niedługo będzie) telefon.

Czy zrealizowanie tego to kwestia:
    a) ustawień wyłącznie na centrali i aparat nie ma znaczenia?
    b) aparatu tel. z funkcją przekazania połączenia, a centrala nie ma nic do rzeczy?

Przejrzałem instrukcję centralki: Link, ale nie rzuciło mi się nic co by takiego przekazania połączeń dotyczyło.

Może więc potrzebuję specjalnego aparatu tel. (systemowego?) z guzikiem transfer?

Proszę o pomoc, bo nie wiem od której strony się za to zabrać, a ojciec wierci dziurę w brzuchu :)
  • Specjalista - kserokopiarki
    wystarczy aby aparat miał funkcję FLASH. Wówczas aby przełaczyć rozmowę w trakcie rozmowy naciskasz flash i wybierasz numer wewnętrzny na który chcesz przełączyc następnie możesz odłozyć słuchawkę lub poczekać na zgłoszenie się abonenta i powiedzieć że przełączasz rozmowę i odłozyć słuchawkę a rozmowa zostanie przełaczona. Ale to musibyć opisane w instrukcji obsługi
  • Poziom 24  
    Tak nie zupełnie bo musi aparat miec odpowiedniej długości flash i tu zalezy od wersji aparatów i samej centralki bo starsze egzemplarze Panasoniców wymagały dłuższego flash 600-700 ms a typowy to około 200-300
  • Poziom 9