Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Montaż sterownika "Car Protect BX10" w Civicu 6 ge

shw 23 Sep 2008 21:21 9543 9
  • #1
    shw
    Level 10  
    Witam!

    A więc chciałbym podłączyć sterowanie centralnym zamkiem z pilota "CarProtect BX10" w miejsce oryginalnej centralki sterowanej z kluczyka w Hondzie Civic 6gen. 2000r. (Dodam, że oryginalnie nie ma siłownika w drzwiach kierowcy)

    a więc, czy dobrze myślę ?:

    Nowy sterownik > Stary sterownik
    Czerwony >połączyć> Biało - Zielony
    Czarny >> Czarny
    Biały >> Biało - Czerwony > Zielony(dodanego siłownika Kierowcy)
    Biało-Czarny >> Żółto - Czerwony > Niebieski (dodanego siłownika Kierowcy)



    Żółty z Żółto - Czarnym nowej centralki

    Niebieski na kierunkowskazy ( na lewą stronę i prawą kierunkowskazów po diodzie prostowniczej IN5404 3A )

    Zworka w ( (-) gniazdo zwory polaryzacji "Umieść zworkę tutaj dla sterowania (-)wyjście pinu3(różowe) ) ?????

    Proszę o pomoc!! Poniżej schematy :

    Montaż sterownika "Car Protect BX10" w Civicu 6 ge
    Montaż sterownika "Car Protect BX10" w Civicu 6 ge
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • #3
    shw
    Level 10  
    carrier wrote:
    Musisz zamontować do drzwi kierowcy dodatkowy siłownik i wysterować go z BX10 (w drzwiach kierowcy nie ma siłownika, patrz schemat)


    wiem i napisałem o tym :) chodzi mi czy prawidłowe jest podłączenie ??
  • Helpful post
    #4
    carrier
    Car alarms specialist
    W instrukcji obsługi masz schemat podłączenia siłownika uniwersalnego. Biały i biało czarny do siłownika, pomarańczowy i pomarańczowo czarny masa, żółty i żółto czarny stały +
  • #5
    shw
    Level 10  
    carrier wrote:
    W instrukcji obsługi masz schemat podłączenia siłownika uniwersalnego. Biały i biało czarny do siłownika, pomarańczowy i pomarańczowo czarny masa, żółty i żółto czarny stały +


    No mam (Typ D), rozumiem, że oryginalny siłownik z prawej strony mam też podpiąć pod Biały i Biało-Czarny ??

    a jak wówczas zworkę mam wpiąć ?
  • #6
    User removed account
    User removed account  
  • #7
    shw
    Level 10  
    norbert.s. wrote:
    A po co?
    Nie rozumiesz, że dokładany siłownik zadziała tak jak Twoja ręka z kluczykiem - jego praca w lewych drzwiach wymusza pracę pozostałych.
    To wszystko już jest opisane na forum, więc nie rozwlekaj tematu ponad to, co już Ci napisano.


    nie rozumiem, dokładany siłownik w lewych drzwiach kierowcy to slave i w prawych też slave, centralkę sterowaną z kluczyka chcę zamienić na pilota, więc nie rozumiem jak nie podpięty siłownik w prawych drzwiach może bez podania sygnału działać ;)

    P.S Sorry, że rozwlekam temat, chciałem tylko o pomoc.
  • #8
    carrier
    Car alarms specialist
    norbert.s. wrote:
    Nie rozumiesz, że dokładany siłownik zadziała tak jak Twoja ręka z kluczykiem - jego praca w lewych drzwiach wymusza pracę pozostałych.


    Jeszcze raz przeczytaj ze zrozumieniem. Dodatkowy siłownik napędzi mechanizm drzwi kierowcy tak jakbyś ty napędzał go kluczykiem i kiedy mechanizm zrobi ruch to czujnik położenia wkładki da sygnał dla sterownika z.c. i reszta tez zrobi ruch.
  • Helpful post
    #9
    GRafal
    Level 20  
    No to se pogadaliście... Na mój gust z tego co pisze shw wynika że on chce usunąć fabryczny sterownik c.z. i wstawic na to miejsce tą radiówke. Jedno i drugie rozwiązanie jest ok.
  • #10
    shw
    Level 10  
    GRafal wrote:
    No to se pogadaliście... Na mój gust z tego co pisze shw wynika że on chce usunąć fabryczny sterownik c.z. i wstawic na to miejsce tą radiówke. Jedno i drugie rozwiązanie jest ok.


    No chyba tylko Ty jedyny mnie zrozumiałeś :)
    Dzięki i zabieram się do montażu ;)