Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki skaner kupić UBC30XLT czy Uniden UBC92XLT ?

25 Wrz 2008 21:23 16690 12
  • Poziom 18  
    Witam.
    Mam pytanie zastanawiam się nad kupnem skanera i nie wiem który lepiej wybrać czy Uniden UBC30XLT czy Uniden UBC92XLT. Wyczytałem że skaner Uniden UBC30XLT ma mniej zakresów częstotliwości (88-174Mhz) ale więcej kroków strojenia. Na razie interesuje mnie pasmo lotnicze i 2m ale nie wiem czy w przyszłości nie przydały by się inne takie jak w Uniden UBC92XLT , ale tam z kolei jest mniej kroków strojenia.Proszę o pomoc jestem w tych sprawach zielony.
  • Poziom 13  
    Kup lepiej Alinco DJ-X3. Tani skaner i może nie o najlepszych parametrach, ale masz pełne pasmo od 100kHz-1300MHz. Minimalny krok strojenia 5 kHz, ale to spokojnie wystarczy. Olej te Unideny :) Poza tym ten Alinco ma bardzo dużo ciekawych opcji ułatwiających nasłuchiwanie :) Ja mam i jestem bardzo zadowolony :)
  • Poziom 16  
    Na kroki strojenia nie patrz - akurat te ważne czyli 5, 6,25, 8,33, 10, 12,5kHz są w obu takie same. Zasadnicza różnica to to że UBC30 odbiera stacje radiofoniczne i stąd duże kroki strojenia (ale pasmo 88 - 108 MHz odbiera każde zwykłe radio). UBC92 ma dużo szerszy zakres czyli może odbierać CB, PMR, stacje amatorskie 430MHz. Więc przy wyborze z tych dwóch UBC92 wydaje się dużo ciekawszy.
  • Poziom 13  
    No dobra a jak waszym zdaniem w tej konfrontacji wypada DJ-X3
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13