Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Czy mozna podlaczyc kolumny 140W pod wieze 2X60W?

25 Wrz 2008 22:20 2546 6
  • Poziom 9  
    Witam,

Mam pytanie jak w temacie: czy mozna podpiac kolumny 140w pod wieze, ktora ma 2x 60w, impedancja 4 ohmy (wieza, jak i kolumny)

Czy jest sens dawania kolumn canton nestor 702: http://www.hifi-wiki.de/index.php/Canton_Nestor_702
    do pomieszczenia 16 m^2, oraz do lipnej wiezyczki samsunga?
    W przyszlosci przy posiadaniu srodkow, moze zakup jakiegos dobrego, niedrogiego wzmacniacza- czy istnieje jakis dobry i niedrogi wzmak z wejsciem audio optycznym??

Jestem zielony w tej materii, wiec prosze wybaczyc, jezeli kogos zdenerwowalem tym postem :)
  • Poziom 14  
    Witam!
    Nic się nie stanie a co do sensu to podepnij i się sam przekonasz ;) każdy ma inne preferencje.
    Ale do tych kolumn polecałbym lepszy wzmacniacz. Co do wejścia optycznego we wzmacniaczu stereo to może nie być za tanio. Ewentualnie możesz dać zwykły wzmacniacz i przetwornik (DAC) ale przetworniki do tanich tez nie należą więc powidz ile byś chciał wydać?
    Pozdrawiam!
  • Poziom 43  
    Słabszy wzmacniacz zawsze możesz dać. Takie kolumny możesz podpiąć ale jak ktoś wpadnie na "genialny" pomysł zrobienia dyskoteki to licz się z wymianą wzmacniacza wieży/wieży.
  • Poziom 9  
    Na dzien dzisiejszy kaski brak, ale tak ok 600 zl na wzmak, moze do 1000 przy korzystnych wiatrach :).
    A 5.1 wzmacniacze z wejsciem optycznym sa tansze?
  • Poziom 14  
    Witam ponownie!
    To jest tak... stereo z wbudowanym DACiem w klasie budżetowej nie widziałem a jak wiadomo sprzęt wysokiej klasy kosztuje. Za to różne kina domowe i inne tego typu wynalazki mają wejście cyfrowe do podpięcia DVD i kosztują dużo mniej.