Mam problem w wyborze radia z mp3 do 600zł(cena nowego).
Planuje instalacje skrzyni basowej w bagazniku, dlatego zalezy mi m.in. na mozliwosci regulacji subwoofera i podlaczenia zewnętrzenego wzmocnienia. Ważne jest rownież, by radio obsługiwało usb(pendrive'y).
Troche jestem laikem w kwestiach caraudio, takze z gory przepraszam za brak profesjonalizmu.
Z gory dziekuje
Dodano po 44 [minuty]:
hmm, mysle o 4 wysokotonowcach(alipne'a/blaupunkta/pioneera) + subie(w skrzyni)
przydaloby sie by radio mialo wejscie usb i czytnik kart pamieci
niezalezy mi na kompatyblinosci z ipodami
zalezy mi na tym bym mogl bez obaw podlaczyc 4 glosniczki + suba na zewnetrznych wzmacniaczach
slucham generalnie muzyki elektrycznej, glownie house, w mniejszej czesci trance, choc slucham czasem rowniez i popu
wykluczam korzystanie z wzmacniacza zintegrowanego w radiu, za mala moc jak dla mnie
z pewnoscia nie bede korzystal z fabrycznego sprzetu
rozwazam
alpine IDA-X300
pioneer DEH-6000UB
pioneer DEH-600BT, choc tu musialbym dolozyc ;/
alpine iDA-X200 i tu tez ;/
pioneer DEH-P4900IB
Planuje instalacje skrzyni basowej w bagazniku, dlatego zalezy mi m.in. na mozliwosci regulacji subwoofera i podlaczenia zewnętrzenego wzmocnienia. Ważne jest rownież, by radio obsługiwało usb(pendrive'y).
Troche jestem laikem w kwestiach caraudio, takze z gory przepraszam za brak profesjonalizmu.
Z gory dziekuje
Dodano po 44 [minuty]:
hmm, mysle o 4 wysokotonowcach(alipne'a/blaupunkta/pioneera) + subie(w skrzyni)
przydaloby sie by radio mialo wejscie usb i czytnik kart pamieci
niezalezy mi na kompatyblinosci z ipodami
zalezy mi na tym bym mogl bez obaw podlaczyc 4 glosniczki + suba na zewnetrznych wzmacniaczach
slucham generalnie muzyki elektrycznej, glownie house, w mniejszej czesci trance, choc slucham czasem rowniez i popu
wykluczam korzystanie z wzmacniacza zintegrowanego w radiu, za mala moc jak dla mnie
z pewnoscia nie bede korzystal z fabrycznego sprzetu
rozwazam
alpine IDA-X300
pioneer DEH-6000UB