Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polo 1,9 TDI ciężko odpala

AdamWro 30 Wrz 2008 00:08 3834 9
  • #1 30 Wrz 2008 00:08
    AdamWro
    Poziom 18  

    Witam. Problem jak w tytule.Jest to POLO CLASSIC z 2001r, silnik 1,9 TDI 110 KM (ASV). Od jakiegoś czasu ciężko odpalał czy jest zimny czy ciepły. Ostatnio wcale nie palił. Sprawdziłem i okazało się że na świece nie ma zasilania. Przekaźnik ok. Po zdjęciu kostki z czujnika temp. płynu auto zaczęło palić. Czujnik został wymieniony na nowy. Objawy takie same. Przy podłączonym czujniku ledwo zapala, jak jest odłączony jest dobrze.

  • #2 30 Wrz 2008 08:03
    yaaro
    Poziom 33  

    Sprawdź układ paliwowy, niska dawka rozruchowa.

  • #3 30 Wrz 2008 08:28
    Remik71
    Poziom 24  

    Profilaktycznie zmień filtr paliwa, potem kontrola kąta wtrysku. Dawka rozruchowa za mała, to problem tylko na ciepłym silniku. Zasilanie na świecach sprawdź dopiero, jak będzie chłodniej, albo zasymuluj mu niską temperaturę.

  • #4 30 Wrz 2008 09:19
    AdamWro
    Poziom 18  

    Filtr zmieniony.Kąt wtrysku: po odłączeniu czujnika (na VAGu ok -30st. C) kąt w granicach 130, na podłączonym ok 55-60.Dawkę sprawdzę po południu. Jaki powinny być wartości kąta i dawki rozruchowej?
    Aha i jeszcze coś. Jak sprawdzam przewody paliwowe to na zasilaniu pompy są pęcherzyki powietrza.

  • #5 30 Wrz 2008 09:25
    Remik71
    Poziom 24  

    Na rozgrzanym silniku kąt około 53, na nastawach oczywiście, kanał 000, 2 pole.

  • #6 30 Wrz 2008 09:32
    AdamWro
    Poziom 18  

    A dawka rozruchowa?

  • #7 30 Wrz 2008 20:52
    janusz2008
    Poziom 33  

    Pompa Ci się kończy, spróbuj przekodować na automat.

    Dodano po 3 [godziny] 17 [minuty]:

    Masz na pw.

    Dodano po 11 [minuty]:

    Masz na pw.

  • #8 01 Paź 2008 12:08
    AdamWro
    Poziom 18  

    Dawka rozruchowa 32mg. Może przestawienie pompy coś da. Auto ma jeszcze jeden problem- wpada w tryb serwisowy. Po obejrzeniu doładowania na vag scopie na niższych obrotach cisnienie jest za małe, na wiekszych przeładowuje. Czy to możliwy objaw źle założonego pierścienia w sprężarce? Była czyszczona bo zapieczone były kierownice. Dodam że zawór n75 wymieniony, węże szczelne, zawór EGR zaślepiony.
    Wczoraj odłączyłęm czujnik temp. płynu i podpiąłem VAG-a. Dziwne bo pokazywał mi ok 15 st. C (przy odpiętym czujniku) i taka samą temp. paliwa.
    Natomiast po odłączeniu kostki od pompy pokazywał -4,5st. C zarówno dla paliwa jak i płynu. Czy możliwe ze uszkodzony jest sterownik?

  • #9 04 Paź 2008 15:47
    AdamWro
    Poziom 18  

    Ok problem rozwiązany. Dzięki za zainteresowanie tematem.

  • #10 04 Paź 2008 15:52
    janusz2008
    Poziom 33  

    Powiedz w czym był problem?

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo