Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

jak podłączyć wzmacniacz?

michal-sz 02 Paź 2008 15:26 1723 8
  • #1 02 Paź 2008 15:26
    michal-sz
    Poziom 9  

witam. mam pewien problem dlatego, że jestem początkujący w dziedzinie podłączania wzmacniacza. zacząłem od tego, że podłączyłem zasilanie z akumulatora, masę z karoserii, a sterowanie z radia (chyba prawidłowo). jak na razie nie mam zamiaru wstawiać tuby, dlatego pomyślałem, że zastosuje wyjście na wzmacniacz w radiu i podłączę do niego wzmacniacz do zasilenia głośników 4-drożnych. ale pomyliłem się nieco, bo te głośniki grały samym basem (stąd wynika moja niewiedza). pomyślałem, że w tej sytuacji sygnał do wzmacniacza poprowadzę z głośników wcześniej zamontowanych, które sygnał otrzymują prosto z radia. we wzmacniaczu wejście "input" przystosowane jest do końcówek chinch, a że ja takich nie miałem postanowiłem, dla próby, podłączyć jeden do obwódki gniazdka - POWSTAWAŁO JAKIEŚ DZIWNE ZWARCIE, NIC NIE GRAŁO, a kiedy włożyłem go do wewnątrz gniazdka głośniki grały. problem polega na tym, bo nie wiem jak w tej sytuacji podłączyć prawidłowo, poza tym dziwi mnie fakt dlaczego głośniki grają, kiedy podłącze (włożę do wewnątrz) tylko jeden kabel, obojętnie czy + czy -.proszę o radę. z góry dziękuję

• #2 02 Paź 2008 15:39
    kris6661991
    Poziom 25  

Na początek - możesz uszkodzić wtórnik wzmacniacza (preamp) gdyż podłączyłeś wyjście wysokopoziomowe pod Cinch, a po drugie wzmacniacz grał samym basem o to jest wzmacniacz do subwoofera z odcięciem przy ok 250Hz. :)

Pozdrawiam!

• #3 02 Paź 2008 15:45
    michal-sz
    Poziom 9  

nie wiem, ale działa i gra dalej. jak mam go podłączyć? możesz mi pomóc?

Dodano po 1 [minuty]: