Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez Caro po przekręceniu stacyjki rozrusznik nie rusza

02 Paź 2008 16:05 5830 5
  • Poziom 16  
    Witam.

    Wczoraj coś się pochrzaniło z polonezem- rano palił. Wieczorem po przekręceniu stacyjki nic się nie dzieje. Nie słychać żadnego buczenia rozrusznika, a lampki (akumulatora i ssania) po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłonu lekko przygasają. Jednak rozrusznik nie daje śladów życia. Bezpieczniki sprawdzone i są w porządku. Akumulator na 100% w porządku.

    Co to może być?

    Pozdrawiam.
  • Poziom 14  
    Witam
    to ci się szczotki podwiesiły w rozruszniku lub ich koniec poluzował się przewodzik sterujący ,lub brak prądu do rozrusznika (sterującego) od co .
  • Poziom 10  
    sprawdz kable co sa przy rozruszniku a najbardziej tą wsówke i czy jest dobrze dokrecony do silnika a jak nie to sztotki ale to idzie sprawdzic na krótko czyli wykrecasz rozrusznik i podłączasz minus do akumatora i plus tylko ze plus dotykasz do elektro magnezu jesli sie odezwie to jest wszystko ok wiec z kabel ze sówka coś nie łaczy nic innego nie moze byc
  • Poziom 21  
    na pewno nie dochodzi ci prąd do
    elektromagnesu bo by pykał weż kabelek od plusa aku do wsówki na rozruszniku jak ruszy to polaczenie ze stacyjka albo sama stacyjka jak nie to przyczyn szukać w roprowadzeniu prądu do rozrusznika gruby kabel lub elektromagnesu rozrusznika pozdraiam
  • Poziom 10  
    A co jeśli rozrusznik cyka, lampki przygasają ale nie chce kręcic? miałem kilka razy juz ze podczas kręcenia sie na chwile zawieszał ale szedł dalej a teraz wogóle nic tylko to cykanie po przekręceniu kluczyka. 1.6GLI
  • Poziom 16  
    No nie napisałem niestety co to było. A okazało się że to była wina szczotek. Po wymianie śmiga jak nowy.

    Pozdrawiam, temat zamykam.