Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Głośniki GDN25/40/1 do kolumn ZG40C?

03 Paź 2008 21:28 3591 34
  • Poziom 20  
    Witam posiadam kolumny zg40 czy coś takiego z membrana bierna ale chciałbym je wymienić bo bardzo mocno latają i nie wiem jakie mogą zamontować ta głośniki jestem zielony w tych sprawach może takie mogą tam być GDN25/40/3,GDN25/60,GDN25/60/1,GDN25/80/1 lub jakieś inne

Pozdrawiam balu
  • Poziom 13  
    Witam.
    Co Ci tam lata: membrana bierna, głosnik niskotonowy czy może cała kolumna? Nic w tej kolumnie nie zmieniaj! Jeśli jest wszystko oryginalne, a coś się nie podoba to je sprzedaj i kup inne!
  • Poziom 20  
    Nie po prostu kolumny mam już 27 lat i nie mam juz takiego basu jak był kiedyś i dlatego głośniki niskotonowe chciałbym wymienić tylko nie wiem na jakie
  • Poziom 17  
    Witam! Najlepiej na takie jakie tam były gdn25\40 można wymienić na gdn25\60głośniki mają takie same parametry ts różnią się tylko karkasem cewki 40 papier 60 aluminium .
  • Poziom 17  
    Tam są te na licencji Pioneera??
    Osobiście kiedyś je miałem. . . jak na moje ucho to się tłukły.
    Zregenerowałem wiec głośniczek pozbywając sie tego materiałowego resoru wstawiając nowa membrankę , pasywny usunąłem i przerobiłem kolumnę na BR i wtedy to grało :)
    Jesli jesteś "zielony" to tak jak towarzystwo radzi. . . nie ruszaj ich. Sprzedaj i kup coś innego.
  • Poziom 20  
    Nie unitra tonsil GDN25/40/1 to mogę tam wsadzić dwa głośniki gdn25/60 czy lepiej gdn25/40/3 ?? i je podłucze do siebie ?? CZY LEPIEJ JEDEN GŁOŚNIK PODŁĄCZYĆ ??
    bo te moje gdn25/40/1 są już bardzo wbite jak cicho gram to jeszcze ale jak weżnę głośniej to bass muszę odkręcić na -3 ale i tak wtedy wibramy głośników latają a basu prawie nie mam

Pozdrawiam
  • Poziom 17  
    Tak jak napisałem.