Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Iveco Daily 35C15- nie odpala

Marcinooos 04 Oct 2008 19:27 26100 9
Texa Poland
  • #1
    Marcinooos
    Level 10  
    Wiatm,
    posiadam Iveco 35C15 z 2002r. Jest po wymaianie filtrów paliwa i regulatora ciśnienia w pompie wtryskowej zaczął ciężko odpalać. Po nocy musze do dłużej kręcić i zaczyna mrugać kontrolka wtrysku, w tedy nie odpali na zaciąg po jednym metrze silnik pracuje bez zastrzeżeń. Co może być problemem? Z góry dziekuję za pomoc.
  • Texa Poland
  • #2
    serwis_gh
    Diesel injection systems specialist
    Witam.
    Marcinooos wrote:
    Jest po wymaianie filtrów paliwa i regulatora ciśnienia
    zawsze z filtrem się wymienia regulator? Czy może wcześniej ciężko palił i wymiana dalej nie przyniosła efektów? O czymś takim jak świece..... itd...
  • Texa Poland
  • #3
    Marcinooos
    Level 10  
    Przed wymainą odpalał dobrze ale było to latem.Wymieniłem filtr oraz regulator ponieważ zapalała się kontrolka wtrysku, silnik słabł i po komputerowej diagnostyce okazało się, że jest uszkodzony regulator. Obecnie nie uruchamia się jeszcze świeca płomieniowa. Nie jestem pewny czy ten silnik posiada świece żarowe. Teraz diagnostyka nie wykazuje żadnych nieprawidłowości.
  • #4
    serwis_gh
    Diesel injection systems specialist
    Jeśli by była płomieniówka, a była niesprawna to sterownik silnika wyrzuci usterkę (pomijając niesprawny bezpiecznik). Pompa paliwa elektryczna pracuje? Jeśli uruchomisz silnik , a następnie zgasisz po kilku sekundach uruchomisz od razu?
  • #5
    Marcinooos
    Level 10  
    Bezpieczniki sprawdzone i wszystkie działają tak samo jak pompa paliwowa.Po odpaleniu i zgaszeniu po kilku sekundach też nie chce odpalić. Silnik po pierwszym odpaleniu musi trochę pochodzić i w tedy nie ma problemu z odpalaniem przez cały dzień.
    Do czego służa przewody przychodzące do filtra paliwa?(jeden chyba do elektrozaworu a drugi nie mam pojęcia).
  • #6
    grzegorzklimek18
    Level 10  
    Sprawdź wtryski.... musisz zdjąć przewody przelewowe i kręć silnikiem i patrz z którego najwięcej leci i ten będzie albo do regeneracji albo do wymiany...
  • #7
    krisb44
    Level 1  
    Witam MAM PROBLEM Z IVEKO 2.3 HPI 2007r,wyswietla mi bład nu.139 co to może byc
  • #8
    betonella
    Level 1  
    WITAM JA MIAŁEM TEN SAM PROBLEM MOGŁEM KRĘCIĆ I KRĘCIĆ I NIE CHCIAŁ ODPALIĆ .NA POPYCH NA STRZAŁ.WYMIENIŁEM ROZRUSZNIK I TERAZ CHODZI
  • #9
    jorgl
    Level 1  
    U mnie lało z jednego wtryskiwacza, po regeneracji pali od strzała.
  • #10
    Zdzisio164
    Level 10  
    Witam dołączę się do tematu mam problem z iveco daily 50c14 które nie pali jak jest zimno, lecz gdy postawie go w garazu temp ok 8 stopni pali na dotyk. Sprawdziłem świece wypalają sią ładnie i przekaźnik świec podaje na prąd ok 20 s. Wymieniłem filtr wstępny , sprawdziłem wtryski na przelewach i równo podawały, Komputer texa jedynie pokazał błąd wału lecz obstawiam ze błąd jest od długiego kręcenia rozrusznikiem, założyłem nowy zawór regulacji ciśnienia co jest na pompie, w sobotę odpalił za pierwszym lecz dzisiaj już problem powrócił. Może ktoś spotkał się z takim przypadkiem? i z Góry dziękuję za jakąś pomoc.