Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Denon AVR-2105 - jakie kolumny?

IRENEUSZ GT 06 Paź 2008 16:44 3752 7
  • #1 06 Paź 2008 16:44
    IRENEUSZ GT
    Poziom 11  

jakie polecacie kolumny do amplitunera denon avr 2105? jestem nowym i początkującym audiofilem. Moją przygode z hi - fi zacząłem od DIORY WSH 303 i kolumn altus 75 po renegeracji. Grało to nieźle... lecz przyszedł czas na zmiane wybór padł na denona avr 2105. Zaciekawiony możliwościami DENONA DEMONA MOCY 7 x 125 podłączyłem kolumny altus 75 i......było moje wielkie rozczarowanie praktycznie zero basu! :( Gdzie stara poczciwa diora 2 x 35 watt podpieta pod owe altusy przesuwała aż szklanki na szafie! Prosze o pomoc w doborze kolumn . polecono mi tannoy m1 w jednym sklepie w drugim powiedziano abym zainwestował w dobru suboofer. dziękuje.

0 7
  • #2 06 Paź 2008 20:10
    baksik00
    Poziom 12  

Jesli jestes audiofilem to powinno ci zalerzec na jak narbardziej realistycznym dzwieku a nie mulacym basie. Przed kupnem denona mozna bylo go najpierw posluchac i podłaczyć do niego jakis zestaw, wtedy bys wiedzial co najbardziej tobie odpowiada. Moze prubuj gdzies w jakims salonie audio znaleźć taki model i dobrac tam jakies kolumny.

0
  • #3 06 Paź 2008 20:18
    IRENEUSZ GT
    Poziom 11  

co do czystości i jakości dzwięku nie mam zastrzeżeń gra naprawdę czysto. Ale czy w tej sytuacji subwoofer może pomóc?

0
  • #4 07 Paź 2008 03:34
    Artur k.
    Admin grupy audio

Chyba innego wyjścia nie ma.
    Nowy sprzęt to nie to co było produkowane 20 lat temu. Wtedy jeśli było napisane 2x35W to znaczyło, że wzmacniacz dokładnie tyle ma.