Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z astrą( opel astra F td 96r) zanik mocy

pitusparcelvej2 07 Paź 2008 18:54 4284 6
  • #1 07 Paź 2008 18:54
    pitusparcelvej2
    Poziom 2  

problem z astrą( opel astra F td 96r) moc na przemian słabnie i rośnie aż ostatecznie zanika do zaśnięcia silnika!!!
    Witam wszystkich pomocnych, mam taki problem z samochodem a jestem zupełnie zielony w tym temacie. Ostatnio jechałem samochodem i chyba już na resztkach paliwa, (bo mam zepsuty wskażnik poziomu paliwa) i samochód nagle przy wysokich obrotach zaczął tracić moc, wciskałem gaz a on nie przyspieszał tylko zwalniał, potem nagle przyspieszał i znowu zwalniał, aż wkoncu całkiem obroty spadły i zgasł i nie chciał odpalić, zostawiłem go na poboczu a na drugi dzien przyszlem z bańką ON i wlałem to odpalił ujechałem moze ze 3 klometry i znowu to samo znowu moc malała i aż do gaśnięcia silnika. Proszę pilnie o pomysły, co moze byc tego przyczyną?

• #2 07 Paź 2008 23:32
    cardiag
    Poziom 30  

sprawdź, czy nie zapowietrza się układ paliwowy.

• #3 12 Paź 2008 15:18
    ociz
    Moderator Samochody

filtr lub przewody poprostu zapchane bo pociągnoł syfy z dna zbiornika

• #4 12 Paź 2008 15:24
    bruns
    Poziom 30  

Jak jechał na "oparach" paliwa bo mu wskaźnik nie działa to może być tak jak pisze cardiag ze zapowietrzył mu się układ paliwowy .

• #5 13 Paź 2008 09:39
    prez8s
    Poziom 33  

czy to jest silnik isuzu?

• #6 21 Paź 2008 11:09
    pitusparcelvej2
    Poziom 2