Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez Caro Plus 1,6 GLI z gazem - nie mogę zgasić silnika

Daniel_GSM 07 Mar 2004 17:04 17825 17
  • #1 07 Mar 2004 17:04
    Daniel_GSM
    Poziom 25  

Witam - zakupiłem tego bolida 3 dni temu - kupiłem go od szwagra więc wiem co w nim siedzi i jak był używany :) - jestem zielony jeśli chodzi o to autko, więc zwracam sie do Szanownych Kolegów o pomoc :)
    1. Mam problem ze zgaszeniem silnika - tzn. wyłaczam zapłon kluczykiem i ...silnik dalej pracuje, ale... no właśnie jest jedno ale: jesli wylaczam zaplon z wlaczonymi swiatlami to wszystko jest ok, jesli np wylacze zaplon bez zaswieconych swiatel to silnik dalej pracuje - wlacze przelacznik od swiatel, swiatla sie nie zaswieca (bo zaplon wylaczony) ale silnik zgasnie - o co chodzi - problem z instalacja elektryczna czy cos innego - od czego zaczac - co sprawdzic ?? Nie mam problemów z mocą silnika, obrotami i z zapalaniem.
    2. W lewym dolnym rogu na tablicy zegarów jest pomaranczowa kontrolka - wyglada to jak jakis pedał :) - kolega jezdzi polonezem i mowi ze powinna ona zgasnac po pierwszym nacisnieciu hamulca - u mnie nie gasnie w ogole (100 razy naciskam hamulec i nic) - ani szczeki ani klocki napewno nie blokuja kół wiec hamulec jest zwolniony w 100 % - od 3 dni zgasła mi ta kontrolka przypadkiem moze ze 2 razy a tak swieci caly czas co sie dzieje jakiś czujnik czy co?
    Więcej problemów z nim nie mam - czytalem na forum, że ogrzewanie tylniej szyby powinno się właczać po zapaleniu silnika - ja przekrecam stacyjke i przy ujemnej temp. swieci mi sie kontrolka ogrzewania tylniej szyby - mozliwe zeby ona tylko swiecila a tak naprawde ogrzewanie tylniej szyby zaczyna pobierac prad dopiero po uruchomieniu silnika?
    Może ktoś kto jezdzi tym cudem potrafi odpowiedziec mi na moje pytania i moze cos doradzi itd? - jesli tak to z góry wielkie dzieki. Pozdrawiam.