Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Migomat Bester 1200 - naprawa - prośba o opinię

08 Paź 2008 23:12 3785 4
  • Poziom 1  
    Witam serdecznie! :D
    Jako, że w kwestii budowy spawarek jestem laikiem, bardzo proszę o opinię, informację w następującej sprawie:
    Opis problemu: Bester 1200, przerywał w trakcie spawania. Tyle, co byłem w stanie sam zauważyć, to za rolkami prowadzącymi drut, przewód zsunał się z końcówki doprowadzająceń doń gaz. Przewód był na niej mocowany przez zakuwaną blaszkę, przy nasunięciu przewodu na końcówkę spawarka zachowywała się poprawnie - ale wiadomo, że trzeba to zrobić. Oddałem spawarkę do serwisu - i tu zaczyna się moje pytanie - po kilku dniach serwis zdiagnozował usterkę - że to tylko uszkodzenie przewodu, koszt naprawy 40zł, i że wszystkie inne podzespoły działają prawidłowo. OK. Po 4 dniach dostałem telefon, że trzeba jeszcze wymienić mostek, bo jest spalony i że łącznie naprawa będzie kosztować ok 230-260 zł. Poniewż ogólna obsługa klienta była, delikatnie mówiąc, bardzo "olewająca", chciałbym się dowiedzieć, czy:
    1) Podany koszt naprawy jest typowy dla tego rodzaju usterek?
    2) Jaki jest (orientacyjnie) koszt wspomnianych części?
    3) Czy skoro po pierwszym sprawdzeniu było (niby?) wszystko dobrze, to w ciagu tych kilku dni w serwisie mógł się spalić mostek?

Dodam, że za każdym razem, czy to w czasie wizyty (wyznaczony termin odbioru, gdy dowiadywałem sie, że "jutro, bo jeszcze nie ma"), czy to przez telefon, rozmawiałem z innym człowiekiem, a żaden nie wiedział, co zostało juz ustalone z jego kolegą w czasie poprzedniej rozmowy.
    Będę bardzo wdzieczny za informację.
    Pozdrawiam!
    Przemo
  • Poziom 37