Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

escort przełącznik zespolony

R2M 10 Oct 2008 19:05 5359 7
  • #1
    R2M
    Level 13  
    Ford escort mk7 98 rok, przełącznik zespolony grzeje się rączka od świateł.
    Dziś zaczeła się grzać rączka od świateł i straciły się pozycyjne.
    Chciałbym to naprawić, czy muszę kupić nowy cały przełącznik zespolony.
    Wiem że było na forum podobnych tematów, ale nie znalazłem nic co by komu udało się ją rozebrać.
    Jak rozebrać tę rączkę by nie zniszczyć obudowy.
    Wyciągłem zespolony by coś z nim zrobić bo bez postojowych nie ma siły by jeżdzić.
    Dzienne i długie działają.
  • #2
    viper555
    Level 39  
    Było, założyć przekaźnik na światła pozycyjne nie trzeba nic robić z przełącznikiem.P
  • #4
    WITEK1952
    Level 28  
    Witam serdecznie.To chyba słaba strona Fordów.W Transitach też to leci.Tam montuję przekaźnik i jest OK.Pozdrawiam.
  • #5
    Anonymous
    Anonymous  
  • #6
    R2M
    Level 13  
    A jest jakieś miejsce pod maską na ten przekażnik gdzie powinien on być a go nie ma.
    Czy to tylko przekażnik na postojowe, czy wogóle na dzienne i długie też nie ma przekażnika, to była by przesada ze strony producenta.
    Gdzie najlepiej wstawić przekażnik i mniejwięcej które kable i jak.
    Schematu instalacji nie mam.
  • #7
    wwwsokol
    Level 24  
    R2M wrote:
    A jest jakieś miejsce pod maską na ten przekażnik


    Pod maską miejsca wystarczy na dużo więcej niż jeden przekaźnik, ale producent niczego takiego niestety nie przewidział. Trzeba się wykazać własną inwencją, albo tylko wyczyścić i dogiąć styki, jak radzi :arrow: Jozef199 - też na jakiś czas pomoże :)
  • #8
    R2M
    Level 13  
    Witam.
    Rozrysowałem styki i cały przełącznik i mam schemacik.
    Oczywiście styki postojowych spiekły się i blaszki były przegrzane.
    Na dodatek plastyk lekko podtopiony więc nie ma się co dziwić że się grzały jak nie było dobrego styku.
    Po naprawie styków i plastyku przeciściłem wnętrze zespolonego ze smarów.
    Nie wiem teraz czy płynem do przełączników swith mode przełączników funkcji w magnetowidzie mogę posmarować płytkę by się nic nie działo.
    Nie wiem czy po tym nie będą śniedziały styki lub będzie się przegrzewała.
    Czym najlepiej posmarować płytkę.
    chciałbym jeszcze porównać ten zespolony z zespolonym gdzie jest regulacja czasowa wycieraczek, chociaż podejrzeć schemat.
    Może bym coś wymyślił bym miał czasowe bez kupowania nowego zespolonego.
    Wiem że potrzeba zmienić przekażnik i dać jeden przewód ze skrzynki bezpieczmników do zespolonego, wiem co i jak ale nie wiem nic jak to wygląda w zespolonym.
    POZDRAWIAM.