Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Toyota Corolla - problem z silnikiem

Churchill 10 Paź 2008 21:30 12430 5
  • #1 10 Paź 2008 21:30
    Churchill
    Poziom 1  

Na wstępie chciałbym zaznaczyć iż jestem początkujący :)

Kilka szczegółów samochodu:

Toyota Corolla z 2000 roku
    Silnik 1.4 VVTI - benzyna
    155 tyś przebiegu

Jakiś rok temu zapaliła mi się pomarańczowa lampka, która na mój gust oznaczała problemy z silnikiem (zgadywałem ponieważ dla mnie kształt który posiada jest bliżej nieokreślony :)). Pojechałem do serwisu Toyoty - coś pogmerali i powiedzieli, że jest to kwestia jakości paliwa wlewanego do samochodu.

Od tamtego czasu do dzisiaj miałem spokój. Wracając z pracy do domu samochód zaczął się dziwnie zachowywać: osiągi silnika znaczenie spadły (czuć to po przyspieszeniu), podczas postoju telepie jak w traktorze (delikatnie jednak jest to wyczuwalne bez problemu), podobnie jest podczas jazdy tylko w mniejszym natężeniu. Zapaliła się ponownie ta sama, pomarańczowa kontrolka, która podczas postoju świeci a podczas jazdy miga.

I teraz moje pytanie: czy taki samochód muszę natychmiast odstawić do warsztatu czy można nim przejechać jeszcze około 50km? Pytam bo mam jutr ważny wyjazd i bez samochodu to jak bez nogi a nie chcę broń Boże czegoś rozj****.

Olej jest, żadnych dźwięków nie wydaje ponad standardową pracę silnika.... nic tylko ta kontrolka i lekkie telepanie podczas postoju.

1 5
  • #2 10 Paź 2008 23:27
    c18nz
    Poziom 10  

spróbuj dotankować 98semiki w takiej samej ilości jaką teraz masz w baku.

0
  • #3 10 Paź 2008 23:35
    arekadiusz
    Poziom 20  

lepiej od razu jedz do warsztatu bo mozesz nie zaoszczedzic!

0
  • #4 11 Paź 2008 04:05
    aquarius72
    Poziom 9