Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Aktywacja ASR ESP? Czy to możliwe?

Regen 11 Paź 2008 19:54 4613 4
  • #1 11 Paź 2008 19:54
    Regen
    Poziom 9  

Na początku witam wszystkich po kilku letniej przerwie i pozdrawiam. Zwracam się do profesjonalistów z pytaniem:

1. Czy możliwa jest aktywacja przez VAG-COM lub inny program takich funkcji jak np. ASR ESP lub innych w VW Polo 9n 2005 1,9 TDI (74kw). Czytałem na forum że możliwe jest aktywowanie tempomatu ale nie o niego mi chodzi bo tempomat działa. I ewentualnia gdzie można to zrobić?

2. Czy Polo 2005 działa w systemie CAN?

3. Co wogóle umożliwia profesjonalna ingerencja w sterowniki auta?

Te pytania chyba już same świadczą o tym że jestem laikiem w tej kwestii. Kupiłem to auto dla żony. Sprzedawca mówił że ASR i ESP są w tym aucie ale znam się trochę na samochodach i wydaje mi się że niema.
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.

0 4
  • #2 13 Paź 2008 09:07
    szogun0
    Specjalista grupy V.A.G.

Jeżeli fabrycznie samochód nie był wyposażony w te systemy to nie można ich aktywować.
    Z mojej strony, mogę ci poradzić, abyś nie próbował sprawdzać czy jest ESP. Jeżeli to auto dla żony (a nie np. syna) to prawdopodobnie też nigdy nie dowie się i nie skorzysta z ESP.

0
  • #3 13 Paź 2008 23:46
    Regen
    Poziom 9  

Szogun Dziękuję za odpowiedź. To faktycznie auto dla żony ale... nie znasz mojej żonci :) Myślę że ona pierwsza dowie się czy w tym aucie jest ESP. No nieważne szkoda że się nie uda ale trudno i tak świetnie jeździ się tym autem i chylę czoła przed VW bo sam jeżdżę Toyotą Ave i do tej pory byłem zaślepiony japończykami. Ale jak narazie to nie zamieniłbym się z żonką na auto no może na krótko.
    PS: Jeżeli jednak ktoś wie coś więcej na temat aktywacji lub dołożenia ESP lub ASR do tego autka to będę wdzięczny.

pozdrawiam!

0
  • #4 15 Paź 2008 09:33
    szogun0