Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf IV TDI 1,9 110KM AHL 98r

rufus111 11 Paź 2008 22:48 3671 5
  • #1 11 Paź 2008 22:48
    rufus111
    Poziom 14  

    mam pytanie, przyznam sie ze jak kupilem samochod to u jednego mechanika ustawialmem dawke paliwa (vag- programowo) a 2 mechanior podczas wymiany sprezyn w pompie wtryskowej czyscil i ustawial dawke paliwa dekielkiem od nastawnika. i teraz moje pytanie teoretycznie dawka paliwa powinna wynosic 4mg/r ale jesli bylo ustawiane programowo i recznie (na pompie) to jak teraz ustawic poprawna wartosc?? bo jesli bylo ruszane nastawnikiem to komputer nie podaje teraz poprawnej wartosci podawanego paliwa, i regulacja programem nie daje wiarygodnego wyniku :/

    0 5
  • #3 12 Paź 2008 11:41
    rufus111
    Poziom 14  

    jak sie to robi to ja mniej wiecej wiem, ale jeli sie reguluje na nastawniku to wartosc wskazywana na vag jest odwrotnie proporcjonalna do wartosci rzeczywistej (czyli komputer jest jakby oszukany) a mialem jeszcze przeprowadzana regulacje programowa czyli samym vag. i teraz pytanie jak przywrucic to do ustawien pierwotnych?? czy w tej chwili tylko jest to w stanie zrobic pompiarz na stole w warsztacie??

    Regulamin pkt 11 proszę poprawić. goldwinger

    0
  • #4 16 Paź 2008 17:59
    jarecki04
    Poziom 25  

    Sztomel napisał:
    a tak przy okazji to popraw sobie oznaczenienie silnika z AHL na AHF.[/quote]
    ale to zalezy jak ma golfa 1H1 to AFN chyba że 1J1 to wtedy AHF

    0
  • #5 16 Paź 2008 18:06
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    jarecki04 napisał:
    ale to zalezy jak ma golfa 1H1 to AFN

    Nie w tym golfie

    -1
  • #6 16 Paź 2008 18:21
    jarecki04
    Poziom 25  

    Zgadza się pisze, że IV a silnik od III

    0