Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nikon d60 pomocy chec zakupu

12 Paź 2008 20:21 1484 3
  • Poziom 10  
    Witam jestem poczakjujacym fotografem amatorem w zwiazku z tym mam pytanie. Chcialbym sobie kupic Nikona d60 , ale najpierw chcialbym aby inni uzytkownicy wypowiedzieli sie na jego temat, doradzili mi czy jest to dobry sprzet (podali jego plusy i minusy), lub zaproponowali ewentualnie jakis inny aparat w tych samych pieniadzach. Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam

Proszę poprawić tytuł oraz treść postu zgodnie z regulaminem pkt.15. [dzimi]
  • Poziom 12  
    Skoro jesteś początkującym fotografem amatorem to nie lepiej wybrać jakiegoś kompakta pouczyć się i dopiero zakupić lustrzankę??. Znajomy też jest w takiej sytuacji jak Ty i jednak zdecydował się na takiego Nikona http://otido.pl/product_info.php?cPath=6810_2549&products_id=74299 i jest zadowolony potem zamierza się przerzucić na lustrzankę jak obczai
  • Poziom 18  
    Do "lustra" dobrze miec oprócz chęci także pewne przygotowanie.

Natomiast jesli chodzi o propozycję kolegi powyżej >>> za mała różnica cenowa, żeby brac hybrydę.

Jesli chcesz poćwiczyć to zakup kompakt,hybryde lub jakis ultrazoom, który da Ci możliwość używania ustawień manualnych.

Jeśli zaś masz wydać na taki aparat ponad 1000zł. to kup od razu lustro i ćwicz :)

W cenie 1100 - 2000zł. można miec m.in.

NIKON D40 KIT
    NIKON D40 + dwa szkiełka
    NIKON D60 KIT
    NIKON D60 + 2 szkiełka
    Pentax D200 KIT
    OLYMPUS E + 2 szkiełka
    CANON 450D KIT
    CANON 1000 (?) - wg mnie raczej namiastka lustra...
    SONY ALFA A350 KIT
    etc...
  • Poziom 9  
    Witam.