Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Linksys RT31P2 - obniża prędkość,voip się jąka

15 Paź 2008 06:35 1263 6
  • Poziom 16  
    Witam!
    Mam taki bramkorouter,sieć osiedlowa-kabel skrętka RJ45. Spiąłem go patchcordem z PC, skomunikowałem się z nim za pomocą http, dla netu ustawiłem IP przez DHCP, sklonowałem MAC adres. Niestety na PC nie mam dostepu do internetu.To samo urządzenie sprawdziłem w innej sieci ( z innym kompem), dokładnie te same ustawienia i poszło od kopa, łącznie z VOIP. Czy dostawca internetu mógł coś zablokować, czy ja coś skrzaczyłem.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Podaj jaki masz adres IP i DNS na porcie WAN, oraz LAN.
  • Poziom 16  
    Niestety nie mam w tej chwili możliwości.

Dodano po 1 [godziny] 54 [minuty]:

IP to 192.168.1.119, DNS WAN - 10.0.0.2. Tyle wiem na teraz, przyznam, że w temacie jestem zielony.

Witam!
    No niestety nawet dostawca internetu nie może sobie poradzić z tym urządzeniem. Jest to niewielka sieć ( 5 osób). Zabrał Linksysa do siebie, wpiął na swojego kompa i nic! Nie może skomunikować się z siecią. Coś chyba tak zablokował, że teraz sam nie może tego uruchomić.

Połączone 2 posty napisane jeden pod drugim. [mbo]
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Możliwości sa 2:
    - niesprawny router
    - kiepski technik ISP (nie umie ustawić routera lub nie zna ustawień własnej sieci)
  • Poziom 22  
    Zaraz zaraz ... Ustawiłeś DHCP po stronie WAN czy LAN ?? A najlepiej ustaw i tu i tu .... :D

Raczej nie trzeba klonować MAC.

A i jeszcze jedno ważne pytanie skąd macie ten internet na 5 osób
    :?:
  • Poziom 16  
    Witam po długiej przerwie. Internet mamy z chelo po rozdziałce. Człowiek, który zajmuje się tą siecią w końcu coś ustawił u siebie i jest net po ruterze a nawet działa VOIP. Niestety radość trwała krótko, bo voip się jąka - jeśli ktoś dzwoni z zewnątrz to słyszy przerywany głos.