Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

wzmacniacz na TBA820M - szukam wzoru płytki

joozwa 15 Paź 2008 09:24 2122 3
  • #1 15 Paź 2008 09:24
    joozwa
    Poziom 31  

Witam wszystkich.
    Mam ogromną prośbę, jak w temacie. Obojętne, czy aplikacja z głośnikiem podłączonym do "+", czy do "-". Zależy mi tylko na tym, aby płytka była jak najmniejsza. Jeżeli dysponuje ktoś rysunkiem ścieżek (grafika/pdf), gotowym do naniesienia na miedź, to bardzo proszę o podzielenie się.
    Bardzo proszę o pomoc, jestem bardzo początkujący i projektowanie płytek nie wychodzi mi jeszcze najlepiej. Za pomoc klikam "pomógł" i daję punkty.
    Pozdrawiam

0 3
  • Pomocny post
    #2 15 Paź 2008 14:52
    Bonkot
    Poziom 39  

Witam
    W spakowanym pliku masz wszystko według noty katalogowej (sch, brd w "Eagle 4.16 i pdf-y), a za punkty dziękuje mam ich więcej od ciebie.
    Pozdrawiam.

0
  • Pomocny post
    #3 15 Paź 2008 14:56
    chris 3005
    Poziom 12  

Mam tu dwa układy oparte na tej kości.
    Link
    Link

Żadnego gotowego wzoru ścieżek nie znalazłem. Zrobiłbym ci ścieżki do tych wzmacniaczy, ale mam ciężki tydzień i idę zakuwać z matmy.

Teraz masz dwie możliwości:
    1. Czekasz aż ktoś kto ma czas zrobi ci wzór płytki do jakiegoś z zaproponowanych przeze mnie lub przez kogoś innego układów.
    2. Próbujesz sam. Masz tam fotkę i schemat na którym pokazane jest jak elementy powinny być ułożone oraz wymiary płytki. Nie ma tam rozrysowanych ścieżek, ale bardzo łatwo to zrobić wiedząc gdzie który element leży. Spróbuj sam a potem wklej swoje wypociny tu na forum to ci ktoś sprawdzi i poprawi. :D

Pozdrawiam.

Edit.
    Ktoś mnie uprzedził. To dobrze. I tak pomógł bardziej niż ja. Powodzenia z tym wzmacniaczem.
    Pozdrawiam.

0
  • #4 15 Paź 2008 19:13
    joozwa
    Poziom 31  

Witam
    Dzięki za odpowiedzi. Jesteście wielcy :D