Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak podłączyć domofon co ma 6wejść na 4 przewody ???

mario591 16 Paź 2008 19:48 2005 3
  • #1 16 Paź 2008 19:48
    mario591
    Poziom 8  

    Witam

    Mam mały problem z domofonem. Na 1szy rzut oka nie wyglądało to na jakiś skomplikowany problem bo schemat jest dość prosty.No ale jakoś sie nie udało. Podłączyłem wszystko wg schematu na rys 1
    i wszystko dzaiła oprócz otwierania rygla. Dopero jak zwieram przewód biały z czerwonym to słysze jak działa tygiel ale to musi działać poporzez przyciski grr.
    Czytałem że trzeba niby wewrzeć wejście 2 z 9 ale wg schematu te wyjścia są już zwarte za pomocą zworki Z 2. Wiązka przewodów ma 4 kolory. Czerwony, zielony, niebieski i biały. Jak podłączałem je wg kolorów jak na schemacie to wszystko było ok tylko ten nieszczesny rygiel. Tu jest widok płytki domofonu.

    Prosy o pomoc

  • #2 17 Paź 2008 11:46
    jaro41
    Poziom 25  

    :D Nie kijem go to pałką! Wyjmij zworki Z1 i Z2 i załóż zwory ( tak jak zrobiłeś tą niebieską, którą możesz zdjąć ) między 1 i 9 oraz 2 i 10. A gdzie wywołanie ? nie zapomnij o zworce!
    Pozdro

  • #3 17 Paź 2008 15:00
    mario591
    Poziom 8  

    Podobno trzeba dać kondensator C=47uF no a ja zastosowałm sie do wcześniejszych wypowiedzi i dałem rezystor R=1k Ohm i dalej kaput. Dzwoniłem do kumpla co sie zajmuje domofonami i powiedział, że tu musi być kondensator jednak, bo inaczej cały czas jest załączony rygiel. Lekki zamet jak na tak proste urządzenie grrrr.

  • #4 22 Paź 2008 18:18
    embros
    Poziom 23  

    Witam!
    Musisz Zobaczyś czy otwieranie dzwi jest po lini mikrofonu czy słuchawki. Jeśli po linii mikrofonu to zwierasz 9z 2 przez zwore Z2 zwora Z1 ma być założona. Po linii słuchawki tołączysz 9 z 2 poprzez kondensator 4,7 do 10uF
    pozdrawiam
    Piotrek

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME