Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pralka Whirpool AWE 6518/P - nowiutka, dlaczego piszczy.

goska_m 19 Paź 2008 01:09 5861 10
  • #1 19 Paź 2008 01:09
    goska_m
    Poziom 9  

Witam

Kupiłam Pralkę Whirpool AWE 6518/P, dziś ją pierwszy raz włączyłam i jestem przerażona. Pralka strasznie piszczy. Właściwie to aż skróciłam program i ją wyłączyłam bo w pewnym momencie myślałam, że się rozleci. Pisk jest tak przeraźliwy. Wydobywa się tak jakby z tyłu, może z silnika?
    Albo jakby z każdym obrotem bębna on o coś piłował. (pomijając to, że i tak jest głośny jakby się nim kamienie przewalały)

Z drugiej strony nie zapaliły się, żadne kontrolki, że coś nie tak. kilkanaście minut póki nie skróciłam i nie wyłączyłam tej pralki gdyby nie ten pisk wyglądało wszystko niby ok.

W każdym razie nie mam bladego pojęcia o co chodzi, nie znam się na nawet prostych naprawach. Jedynie teraz trochę zaczęłam szukać w internecie i znalazłam opinie o tej pralce, że też komuś wyje i że tak ma niby być.

Ale ten pisk jest tak straszny, że ja nie jestem co do tego przekonana i mam zamiar w poniedziałek wezwać serwis.

Niemniej proszę jeszcze o waszą opinię.

Gośka

1 10
  • #2 19 Paź 2008 01:18
    rnb_bolii
    Poziom 34  

Witam. Pisk może być spowodowany docieraniem się szczotek silnika, lub pasek ślizga(mimo wszystko silniki mają charakterystyczny przydźwięk podczas pracy). Nie ma co się przejmować, pralka jest na gwarancji i niech się dzieje wola nieba.

0
  • #3 19 Paź 2008 01:26
    goska_m
    Poziom 9  

A jak długo taki silnik się dociera?

Bo jak ma się docierać przez dwa lata gwarancji to dziękuję bardzo ;-)

0
  • #4 19 Paź 2008 01:31
    rnb_bolii
    Poziom 34