Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Subwoofer DIY fajny wygląd, ale nie do końca udany.

TomZna 20 Oct 2008 18:33 7830 5
  • Witam!. Jestem początkujący w tej dziedzinie tzn. coś tam próbuję tworzyć, ale jeszcze dużo przede mną. Chciałbym zaprezentować swój subwoofer aktywny oparty na zestawach kit (nord elektronik) jako niedokończony z uwagi na problemy wynikające z jakości dźwięku, który wydaje z siebie. Obudowa z grubej płyty obita sklejką i lakierowana na wysoki połysk z kolcami (jest to ręczna robota, ale niestety nie moja tylko taką skrzynię już kupiłem gotową). Głośnik niskotonowy firmy alphard. Wiem, że to "dziadostwo", ale dopóki nie poradzę sobie ze wzmacniaczem na razie zostaje. Otóż sub działa, ale niestety słychać ciche "burczenie" w głośniku. Próbowałem już zakładać ekranowanie magnetyczne na kable zasilające, ale nic to nie daje. Bas jest moim zdaniem nie najgorszy przy tej jakości głośniku, ale przy większym natężeniu dźwięku (ale bez przesady) słychać charczenie w głośniku (nie wiem czy spowodowane za słabym głośnikiem czy innym problemem związanym ze wzmacniaczem lub filtrem subfonicznym).

Edytowałem.
    (joy_pl)

Cool! Ranking DIY
    Can you write similar article? Send message to me and you will get SD card 64GB.
    About Author
    TomZna
    Level 9  
    TomZna wrote 123 posts with rating 9, helped 0 times. Live in city Katowice. Been with us since 2007 year.
    wilku_sc
    Level 21  
    4. jeśli te zabiegi nie pomogą- może masz zle poprowadzoną masę? (pętla, albo jakis kabelek nie zaekranowany)
    5. inne 20cm- mds08, gdn20/80/2, gdn20/100/3, sls8

Edytowałem p.12
    (joy_pl)
    TomZna
    Level 9