Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

INFINITI FX jak przerobić lampy z USA-EURO

cypek22 20 Oct 2008 18:36 17530 7
  • #1
    cypek22
    Level 2  
    mam już lampy przerobione, teraz potrzebuje się dowiedzieć jak usunąć efekt: migacza, od postoju i stopu, bo wszystko to płynie 2 kabelkami i czy komputer pokłoadowy nie wychwyci jakchegoś błędu.:?: bardzo prosze i Z góry dziękuje:)
  • #2
    ZslawZ
    Level 12  
    Kolego przeróbka i tak cię nie uratuje jak zatrzyma cię jakiś kumaty policjant bo na każdej lampie musi być europejska homologacja E z cyferką w kółeczku.

    Dodano po 1 [minuty]:

    A czy światła mijania są już tera u Ciebie asymetryczne???
  • #3
    cypek22
    Level 2  
    chodzi ci o światła przednie asymetryczne?
  • #4
    ledres
    Level 11  
    Witam!
    jesli moge pomoc to, proponuj wizyte pod linkiem http://www.infinitifx.org/viewtopic.php?t=17293#p189299
    tam dokladnie jest opisane krok po kroku jak co przerobic.
    Znam jeszcze kilka innych stronek ze schematami i manualami do tego auta, w zaleznosci jaki to rocznik, niemniej pliki sa wielkosci po 100Mb. Ja tez przerabialem temat lamp, samodzielnie bo "polaczki" z hameryki za darmo ci slowa nie napisza jak to zrobic a co najwyzej podesla ci linka na ich aukcje zeby kupic gotowca.
    Oczywiscie komp w infiniti bedzie ci generowal "ciekawe" sygnaly ale wszystko mozna obejsc jak zaglebisz sie w schematy.
    Co do policji to nawet nie bierz do glowy, jak samochod przejdzie kontrole na stacji diagnostycznej i tam bedzie wszystko ok to tylko jakis "THE BILL "moze sie do ciebie przyczepic i to z zalu ze on niem takiego auta. Pozdrawiam
  • #5
    ledres
    Level 11  
    Czesc! W zwiazku z tym, ze link przestal dzialac (...), dolaczam nizej to co udalo mi sie sciagnac :)
    Swiatlo tylne przeciwmgielne zrobilem na super jasnych czerwonych diodach (5mm *10 diod) . Lampy tylne rozebralem przy pomocy dreamela z mala tarczka(dyskiem)- praca dla cierpliwych i dokladnych, latwo uszkodzic lampe a potem problem ze sklejeniem bo to "ciekawy plasik:)". Osobiscie polecam klej "bison do plastiku" a do lepszego zlapania i uszczelnienia sikaflex. Oryginalnie diody sa polaczone po 9 diod rownolegle i takie 3 szeregi. Ja zmienilem srodkowe diwe linie diod na pomaranczowe i dalej podlaczenie wg zalaczonych linkow.W razie szczogolow pytajcie.
    Pozdrawiam
  • #6
    ledres
    Level 11  
    Hej! Padlo pytanie o przednie lampy, wiec podpowiadam jak ja to zrobilem. Wystarczy wyjac, odlaczyc lub zlikwidowac zarowki markerow (to te zolte swiatelko z boku lampy ktore caly czas swieci:)) to one najczesciej denerwuja diagnostow na przegladzie. Ja podlaczylem te zaroweczki pod kierunki i teraz mam ladne boczne migacze. Jesli chodzi o asymetrie swiatel to jest to w tych lampach zapewnione na zasadzie zeba (dokladnie widac granice odciecia swiatlo/cien) podobnie jak ma to zrobione mnostwo nowych aut z tej polki np BMW X5, w razie problemow prosze poprosic diagnoste na przegladzie o douczenie sie nowinek:). Pozostaje problem spryskiwaczy wymaganych w Polsce przy swiatlach xenon a takze literki E na tych ze swiatlach.(....) Pozdrawiam
  • #7
    temjak
    Level 1  
    mam FX 45 z 2003 i policja zabrała mi dow.rejestracyjny ze względu na brak:
    1.brak spryskiwacza biksenowów
    2.brak samopoziomowania biksenowów
    3.twierdza, że swiatła są symetryczne i nie wolno takich mieć
    4.brak homologacji na EU

    SZUKAM POMOCY i PORADY :cry:
  • #8
    pawel380V
    Level 19  
    Przerabiałem kiedyś auta sprowadzane z USA. W większości były to limuzyny lncolna, Dodge i Chryslery. W przednich lampach montowałem światła pozycyjne i odłączałem boczne pomarańcze (lub podłączałem je pod kierunki) które, robiły za pozycyjne. Gorzej było z tyłem tam czasami była konieczna wymiana lamp
    (bo miały klosze całe czerwone). Co do oddzielenia stopu od kierunkowskazów, przeciągałęm nowy przewód (razem z przewodem od światła przeciwmgielnego) od czujnika stopu odłączając wcześniejszy. Robiłem to na przekaźniku i zabezpieczałem bezpiecznikami, ale nie na wszystkich autach to działa w niektórych głupiał komputer, trzeba było montować rezystory które obciążały obwód.