Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Acer PD123P Migający/czarno-biały obraz.

22 Paź 2008 16:31 3184 6
  • Poziom 11  
    Witam,
    jest taki problem z projektorem: obraz miga lub jest czarno-biały. Wybrałem ten dział (może niesłusznie) gdyż sygnał telewizyjny jest podawany z satelity.

Do rzeczy:
    Jak pisałem sygnał jest odbierany przez satelitę po czym trafia do odtwarzacza wideo przewodem koncentrycznym (?)który ma pełnić tunera tv(?) po czym jest rozdzielany na TV (koncentrykiem) i projektor (sygnał z euro a potem przejściówka na chinch).

Szukam rozwiązania co może być przyczyną złego odbioru na projektorze. Na TV jest w porządku, na projektorze natomiast miga oraz traci kolory. Dodam jeszcze że przewód do projektora jest to zwykły chinch audio i ma około 8m długości.

Jak już pewnie zauważyliście jestem zielony w temacie. Powiedzcie jakie dane potrzebujecie bo przewody są trochę pochowane na poddaszu i jest trochę zabawy żeby sie tu i tam dostać.

Projektor: Acer PD123P
    Wideo: Funai (jeżeli koniecznie potrzebujecie model to się wdrapię pa niego)

Pozdrawiam i mam nadzieję że pomożecie,
    Marek

Proszę przeczytać regulamin forum, szczególnie pkt 11 i poprawić temat postu.
    Nie kasować wpisów moderacyjnych!.
    [_P_]
  • Poziom 15  
    Sprawdź kable którymi sygnał jest przesyłany.
    Najprawdopodobniej jest on uszkodzony.
  • Poziom 11  
    Witaj,
    w takim razie:
    1. wymieniłem przejściówkę euro-chinch,
    2. jako że sygnał jest "puszczony" chinchą audio dwu-kanałową, przepiąłem sięna drugą żyłę.

Nic powyższe nie dało. W takim razie zrobię/kupię nowy przewód. Jakieś wskazówki? Grubość żyły, izolacji, końcówki, lub który poprostu kupić?

Jedna sprawa: projektor ma wejścia:
    1. chinch ( poprawcie jeśli źle piszę to -> composite? )
    2. S-video
    3. VGA D-SUB