Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Instalacja Prins - ciągłe problemy z reduktorem (długie)

Clip 09 Gru 2009 20:04 35914 69
  • #61 09 Gru 2009 20:04
    piotrek_wysmyk
    Poziom 10  

    na moje oko pekla membrana z tego co sie dowiedzialem jak przelaczylem go na gaz i na zero puzniej to odpalil ale ma duze obroty

  • #62 10 Gru 2009 00:35
    gimak
    Poziom 35  

    Przyczyną zamarzania reduktora jest brak jego ogrzewania. Nie wykluczone, że w wyniku zamarzania w reduktorze powstały inne szkody.
    Jeżeli przez reduktor jest przepływ (gorące oba przewody do reduktora) i dalej szwankuje to trzeba go rozebrać i zobaczyć co go boli.

  • #63 10 Gru 2009 19:40
    piotrek_wysmyk
    Poziom 10  

    nawet gdy reduktor jest gorecy to i tak nie pali na gazie zamowilem zestaw naprawczy i mam zamiar go rozebrac i zrobic mam nadzieje ze mi sie uda to naprawic nigdy nie robilem takich rzeczy z tego co sie dowiedzialem najwazniejsza czynoscia przy skladaniu parownika jest dokladne oczyszczenie i poskladanie go zeby byl szczelny.czyli dokladnie i powoli a przede wszystkim precyzja i powino byc dobrze

  • #64 13 Maj 2010 10:41
    12fasola12
    Poziom 2  

    Witam
    mam podobne problemy z reduktorem w instalacji Prins. Na jaki reduktor można go wymienić, aby wszystko hulało jak trzeba? Silnik z turbo, 200KM.

  • #65 13 Maj 2010 14:51
    gimak
    Poziom 35  

    Kolego 12fasola12, z tego co sie doczytałem to obecnie do silników z turbo są inne reduktory, a tym samym przypuszczam, że jest odpowiednie oprogramowanie komputera gazowego. W najnowszym programie diagnostycznym jest opcja dla silników z turbo. Jak to jest (było) załatwiane w w ustawieniach instalacji wcześniejszych (bez opcji turbo) nie wiem, bo jestem tylko użytkownikiem Prinsa.

  • #66 13 Maj 2010 15:08
    12fasola12
    Poziom 2  

    Właśnie, instalacja w aucie była montowana w 2005 roku. Czy wobec tego wymiana reduktora na nowy model Prinsa rozwiązuje problemy z zatykaniem się i czy będzie poprawnie funkcjonował z tak "wiekową" instalacją. Może ktoś z Kolegów szanownych zna warsztat we Wrocławiu, który ogarnia temat. Moje doświadczenia w tym temacie są fatalne.

  • #67 13 Maj 2010 22:41
    gimak
    Poziom 35  

    Ja mam Prinsa montowanego na początku 2005r, czyli chyba ta sama wersja. Z tego co czytałem, to reduktory do silników z turbo są inaczej zbudowane, mają możliwość zmiany (zwiększenia) ciśnienia pracy reduktora w momencie włączenia turbo. Jak to jest realizowane nie wiem. Przypuszczam, że oprócz zmiany (wgrania) nowej wersji oprogramowania do komputera gazowego będzie konieczna modyfikacja (może niewielka) samej instalacji umożliwiająca realizację programową zmiany ciśnienia pracy reduktora.

  • #68 14 Maj 2010 11:50
    v88
    Poziom 12  

    różnica w budowie jest jedna
    reduktor prinsa do silników turbo ma dodatkowo wkręcony trzpień do pokrywy od strony gazu, do niego podłączony jest dodatkowy czujnik ciśnienia (bosch)
    we Wrocławiu zajedź do ABARTU na ul.Krzemienieckiej 5, mają tam bordzo doświadczonego pracownika od prinsa(NORBI), rozwiąże Twój problem

  • #69 26 Maj 2016 09:27
    gimak
    Poziom 35  

    Kondor71 z tego co napisałeś wynika, że reduktor wymaga przynajmniej czyszczenia i być może jak membrana nie będzie elastyczna, to konieczne będzie zastosowanie zestawu naprawczego.

  • #70 26 Maj 2016 12:17
    pgoral
    Poziom 25  

    Sama wymiana filtrów to raczej tylko zbieg okoliczności z tą usterką. Chyba, że regulowaliście np. śrubę na parowniku.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME