Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

peugeot 406 HDI 2003r problem z pilotem

23 Paź 2008 18:57 14340 19
  • Poziom 9  
    Witam.mam problem z pilotem otoz mechanik odlaczył akumulator na czas naprawy i po ponownym podłaczeniu pilot przestal dzialac czy da sie go ponownie zaprogramowac czy czeka mnie serwis?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Dzieki za za odp.ale opisany sposob nie dziala.Nie napisalas co prawda ktory przycisk mam naciskac ale probowalem oba i to kilkakrotnie powtarzalem procedure.mierzylem tez baterie i ma 2,88V to chyba ok.pozdrawiam, misza.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    witam.
    jutro postaram sie nabyc taka baterie tylko napisz prosze z ktorym przyciskiem robi sie to programowanie.
  • Poziom 11  
    jak wymienisz baterię to ta informacja już ci nie będzie potrzebna, a jak chcesz wiedzieć którym przyciskiem to najpierw powiedz jaki masz pilot (alarm). Zazwyczaj jest to przycisk UNLOCK (otwieranie).
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    no to teraz to ja dopiero nic nie rozumie:)widze ze bez serwisu sie nie obedzie.wymienilem baterie i nadal kicha. cos mi sie zdaje ze ta wymiana dopiero namieszalem:)a pilot mam orginalny w kluczyku i jest tam tylko otwieranie i zamykanie.
  • Poziom 2  
    Miałem taki sam problem ale po wymianie baterii i konieczny był serwis na nic sie zdały moje próby z wkładaniem klucza do stacyjki i przyciskanie guzika.
  • Poziom 9  
    jak bardzo skasowali cie za taka usluge?bo na slowo serwis zawsze robi mi sie przeciag w portfelu:)
  • Poziom 17  
    a co jak pilot ma tylko jeden guzik? Rocznik auta 2000 procedura opisana wyżej nie skuteczna W pilocie zapala się tylko dioda na stałę na jakieś 30s Pilot jak nie działał tak nie działa. Proszę o pomoc. Z tego co wiem to te piloty programuje się inaczej tylko nikt nie wie jak. Moze ktoś zna drugi sposób?
  • Poziom 2  
    Mam ten sam problem w 406 coupe 2002 - wymiana baterii i pilot nie działa. Na pewno wysyła sygnał bo słyszę puknięcie po naciśnięciu przycisku. Pilot bez diody. Procedura 10 sekund nie zdaje egzaminu. Czy konieczny jest serwis?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    Wygląda to następująco. Po otwarciu samochodu z kluczyka nie ruszając niczego po jakichś 2 minutach od strony bezpieczników słychać delikatne "puknięcie". Dopiero po tym - jak nacisnę przycisk w pilocie słychać znowu takie samo puknięcie i zegary na desce lekko opadają i wracają do swojej pozycji. Po kilku sekundach jak zrobię to samo efekt jest ten sam. Z kluczyka wszystko działa - i zamek i alarm. Nie wiem czy zamykam z ryglowaniem czy bez. W pilocie są 2 przyciski (otwórz i zamknij). Jak działał jeżeli nacisnąłem zamykanie na krótko drzwi się zamykały, jeżeli trzymałem dłużej dodatkowo zasuwały się szyby - nie wiem czy i jak działa ryglowanie.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    Dzięki. Umówię się w ASO na kodowanie kluczy. Dam znać czy pomogło.

    pozdrawiam
  • Poziom 2  
    Udało się. W moim przypadku tylko serwis- koszt 100 PLN. trzeba wziąć wszystkie klucze i kartę kodów. Najpierw kodują immobiliser potem pilota.

    Pozdrawiam
  • Poziom 2  
    Po wymianie baterii wykorzystałem metodę proponowaną przez jnsos , pomogło "od kopa", mój samochód to Peugeot 406 HDI 2000r.
  • Poziom 9  
    widze ze temat zyje wlasnym zyciem a co do mojego problemu to jedyna rozsadna rada to serwis zatem zamykam