Witam.
Chciałbym wykorzystać moduł zapłonowy nanoplex med211a oraz cewkę zapłonową (taki jak w 126p elegant) do motocykla (dwa cylindry 4-sów układ cylindrów widlasty kąt 90st. korbowody na jednym czopie). Problem polega na tym, że nie wiem jak zrobić sterowanie aby iskra była wtedy gdy potrzeba.W maluchu na kole pasowym z którym współpracuje czujnik są trzy wypusty niesymetrycznie rozmieszczone oraz jeden wpust.
Jeśli ktoś ma ochotę nad tym pomyśleć i podzielić się swoją wiedzą to bardzo proszę.
Pozdrawiam,
Chciałbym wykorzystać moduł zapłonowy nanoplex med211a oraz cewkę zapłonową (taki jak w 126p elegant) do motocykla (dwa cylindry 4-sów układ cylindrów widlasty kąt 90st. korbowody na jednym czopie). Problem polega na tym, że nie wiem jak zrobić sterowanie aby iskra była wtedy gdy potrzeba.W maluchu na kole pasowym z którym współpracuje czujnik są trzy wypusty niesymetrycznie rozmieszczone oraz jeden wpust.
Jeśli ktoś ma ochotę nad tym pomyśleć i podzielić się swoją wiedzą to bardzo proszę.
Pozdrawiam,