Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

zawodność audi a4,a6

Wenmin 24 Paź 2008 19:56 4275 6
  • #1 24 Paź 2008 19:56
    Wenmin
    Poziom 15  

    jakie wersje audi a4,a6 w dislu sa zawodne? bo słyszałem że jakiś rocznik czy jakaś pojemność w tych samochodach są zawodne prosze o pomoc

    0 6
  • #2 25 Paź 2008 00:37
    marek.autoelek
    Poziom 11  

    Wszystkie silniki 2.5TDI V6, a ich najczęstsze bolączki to:
    -padające jak muchy pompy wtryskowe VP44 (regeneracja min.1500zł+koszt wymiany),
    -ścierające się (aluminiowe) wałki rozrządu (cena za jeden to ok.800zł, tylko nie pamiętam już czy za nowy w serwisie czy za podróbkę/używkę + koszt wymiany),
    -problemy z rozrządem
    -do tego trochę innych pomniejszych usterek trapiących te silniki...

    Jak coś to bierz 1.9TDI PD na pompowtryskiwaczach, bardzo przyjemnie się nimi jeździ i są bardzo podatne na CHIP Tuning (ostatnio robiłem u siebie VW Passata B5FL 1.9TDI PD AVX 130KM i wyszło 170KM)

    Pozdrawiam

    1
  • #3 25 Paź 2008 15:10
    Wenmin
    Poziom 15  

    dzięki za pomoc właśnie zastanawiam nad a4 fajne autko

    Dodano po 3 [minuty]:

    kliknął bum "pomógł ale nie ma

    0
  • #4 14 Lis 2008 19:18
    Artur h
    Poziom 19  

    A4-A6 padające przednie wachacze są ich 4 na strone.Nasze drogi są dla nich zabójcze. Pozatym chyba jeszcze cieszą się sporym powodzeniem wśród złodzieji.Reszta jest ok oczywiście nie polecam 2.5tdi bo wymiana rozrządu wiąże się ze sporą kasą i rozkręceniem całego przodu.

    0
  • #5 28 Lis 2008 14:18
    kali113
    Poziom 10  

    Kup sobie Lanosa,nie będziesz miał problemów.
    Ja jeżdżę a6 2.5 tdi i nie zamieniłbym się na inny.

    0
  • #6 28 Lis 2008 19:23
    putin2208
    Poziom 18  

    Polecam lanosa:P Co do audi A4 i A6 (te starsze wersje) są na wielowahaczowym aluminiowym zawieszeniu. Koszt wahacza to 250-350zł. Na remont zawieszenia trzeba 2 tysie wydać. Jechałem a4 1.9tdi 110km i bardzo przyjemne auto, ładnie wchodzi w zakręty. Turbina to standard przy ostrej jeździe i w 1.9tdi i 2.5tdi. Zamiast a4 czy a6 wolałbym zakupić 80 z końca produkcji na stalowym zawieszeniu:P

    0
  • #7 29 Lis 2008 01:24
    lukpers
    Poziom 10  

    Wiadomo, im nowsze auto tym większe wydatki na ew części ale i też większy prestiż,wszystko zależy od tego jakie masz dochody, wybór należy do ciebie.

    0