Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Odbiornik CB Radio.

Adek4100 24 Oct 2008 22:30 3559 4
    Adek4100
    Level 17  
    Witam, przeczytałem wiele tematów na tym forum na temat odbioru CB radio np kanału 19. Widziałem ze można kupić odbiorniki samodzielnego montażu. Nie znam sie na tym, ale czy nie da sie wstroic w tak niska częstotliwość jakimś radiem, no już sam nie wiem jestem totalnym laikiem może ktoś mi pomoże jak można w łatwy sposób odbieracz sygnał . dysponuje 20zł wiec mowa o kupnie CB , w ogóle to tata ma w aucie ale tatę tak nie interesuje CB jak mnie mógłbym słuchać na okrągło mam na tym punkcie hopla dlatego was pytam, a wiem ze kiedyś sie tata wstroił takim starym radiem pod częstotliwość mikrofonu bezprzewodowego może CB tez sie da?
    Dido230
    Level 22  
    Można jakieś radio typu "Walki Talki" lub jakąś inną tego typu zabawkę jednokanałową przestroić wymieniając rezonator kwarcowy i dostrajając je do częstotliwości kanału 19-tego.
    Faces
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Witam.

Adek4100 wrote:
    Widziałem ze można kupić odbiorniki samodzielnego montażu.

Tak można kupić.
    Zainteresuj się ofertą AVT:
    http://sklep.avt.com.pl/
    Mają CB radio na kanał 19 jak, także bardziej rozbudowane.

Adek4100 wrote:
    Nie znam sie na tym, ale czy nie da sie wstroic w tak niska częstotliwość jakimś radiem...

Chodzi ci pewnie o radio UKF FM.
    Przestroić takie radio na pasmo CB to ciężko.
    Prędzej już konwerter, ale z tym też nie jest lekko.

Adek4100 wrote:
    dysponuje 20zł wiec mowa o kupnie CB...

Dołożysz troszeczkę pieniędzy i możesz sobie kupić kit z AVT.
    Zważywszy na to:

Adek4100 wrote:
    Nie znam sie na tym...
    ...no już sam nie wiem jestem totalnym laikiem...

To na początek ci wystarczy.

Adek4100 wrote:
    a wiem ze kiedyś sie tata wstroił takim starym radiem pod częstotliwość mikrofonu bezprzewodowego...