Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Model RC dla klasy Top-Stock

26 Paź 2008 16:18 2807 11
  • Poziom 10  
    Witam! Jakiś czas temu zacząłem interesować się samochodami RC on-road. Interesuje mnie ściganie się w klasie top-stock, gdyż (jeśli się nie mylę) jest to najpopularniejsza klasa. Jestem początkujący i mam parę pytań.

1. jaki model z podwoziem TT-01 najbardziej polecacie? (elektryk, skala 1:10) wolałbym zestaw do złożenia, jednak RDR też by mi odpowiadało
    2. jaką aparaturę dobrać?
    3. czy na każdych zawodach muszę mieć kilka kompletów kwarców czy wystarczy jeden?
    4. czym różni się podwozie TT-01 od TL-01?
    5. czy opłaca się kupować używane samochody, używane aparatury?
    6. jaki jest całkowity koszt takiego zestawu?
    7. jeśli ktoś ma coś na sprzedaż poproszę PW
    8. czy aby na pewno klasa E-10 TOP STOCK jest najpopularniejsza? są inne?
    9. jak często odbywają się takie zawody?
    10. ile wynoszą wpisowe do zawodów?
    11. jakie są koszta utrzymania takiego samochodu?
    12. jaka jest awaryjność takiego modelu?

Jak widać, najbardziej martwią mnie sprawy finansowe.
    Za każdą odpowiedź i życzliwość dziękuję :)
  • Poziom 10  
    Znam forum rcauto.pl. Pytam również tu, jestem przekonany, że kilka osób miało już z takimi modelami do czynienia. Nie liczę na odpowiedzi na wszystkie pytania! Odpowiedź nawet na jedno pytanie lub jakaś wskazówka mnie zadowoli :)
  • Poziom 2  
    Może tak, ile chcesz wydać na to wszystko?
  • Poziom 11  
    a co to jest "apa"?
    komputerowa ≠ 2,4 GHz (GHz a nie ghz)
  • Poziom 2  
    apa to skrót od aparatura, czyli nadajnik i odbiornik

Dodano po 18 [minuty]: