Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Znowu Opel Kadett ale potrzebuję pomocy - diesel

27 Paź 2008 08:44 2147 14
  • Poziom 16  
    Witam mam problemy z odpalenie Kadetta 1.6 diesel po
    nocce lub jak trochę postoi - zauważyłem , że w wężu paliwa
    tym co idzie z zbiornika do filtra po jakiś 2 godzinach pojawia się dość
    duży bąbel powietrza - czy to normalne
  • Poziom 16  
    Czy to może być problem mojego odpalania
  • Poziom 42  
    Napewno tak , zapowietrza się pompa wtryskowa.
  • Poziom 16  
    Czyli żadnego bąbla powietrza w układzie nie powinno być .
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Nie powinno, masz gdzieś nieszczelność w układzie paliwowym, jeśli uznasz,ze wszystko szczelne wstaw zawór jednokierunkowy na zasilanie pompy, powinno pomóc.
  • Poziom 16  
    Czy zastosowanie ręcznej pompki paliwa z zaworem
    zwrotnym to dobry pomysł ?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Zacznij od sprawdzenia świec żarowych i ustawienia kąta wtrysku który musi być w kadecie ustawiony bardzo dokładnie - w przeciwnym razie są właśnie kłopoty z rozruchem na zimno.
  • Poziom 16  
    Świece nowe kąt wtrysku nie wiem ,
    ale jak postoi kilka godzin to w wężu z zbiornika do filtra
    widać bąbel powietrza - dlatego zastanawiam się czy się paliwo nie cofa przypadkiem
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    To sprawdż kąt wtrysku/rozrząd/, a jeden pęcherzyk nie powinien przeszkadzać. :)
  • Poziom 16  
    Dziwne mi się wydało to że jak próbuje go rano odpalić
    to dopiero po dłuższej chwili kręcenia zaczyna dymić
    i następnie odpala


    Aha ile około może kosztować ustawienie zapłonu ?
  • Poziom 22  
    MARR napisał:

    Aha ile około może kosztować ustawienie zapłonu ?

    Nie tyle zapłonu co kąta wtrysku
  • Poziom 18  
    Podłącze się pod temat z Kadetem ale w benzynie. 1,4 93r (chyba). Problem z szarpaniem silnikiem jak jest zimny, choć podczas jazdy na rozgrzanym czasami też się to dzieje. Wszystko wskazuje na zapłon. Wymienione: Świece, kable WN, kopułka, aparat zapłonowy, moduł, cewka, ECU. Sprawdzone przewody, połączenia masy, poprawione styki i nic :( Jak szarpał tak szarpie. Coś pominełem ???
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    pominąłeś. Pewnie traci gdzieś zasilanie. Upierdliwe ale do znalezienia. Wstaw sobie diodę led do kabiny i patrz co traci.
  • Poziom 12  
    A jak sprawdzić kąt wtrysku mając czujnik zegarowy do sprawdzania kąta