Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

jak zbudować spawarke inwerterową

mac9366 27 Oct 2008 18:21 28593 38
Tespol
    mac9366
    Level 13  
    Jak zbudować spawarke inwerterową ? Może ktoś posiada jakiś prosty schemacik lub wykonał by ją dla mnie , ponieważ jestem w tym kompletnie zielony. Interesuje mnie żeby miała ze 200a(ewentualnie od 150a) (jak by sie dalo to najlepiej w pracy ciągłej), zasilanie 230v .Waga obojęta. Prosze o nie pisanie żeby kupić jakąś chinszczyzne bo mam jej dosyć a jak widze je na allegro to ... . Prosze o pilną odpowiedz.
  • Tespol
    janek_66
    Level 19  
    Proponuję w wyszukiwarkę Elektrody wrzucić hasło - DEDRA. Jest to tania spawarka inwertorowa i wiele osób ją wychwala. Reasumując - za tą cenę nie opłaca się wykonywać własnych konstrukcji.
  • Tespol
    mac9366
    Level 13  
    a jaki budżed pan proponuje do tej inwestycji
    kalasz20
    Level 26  
    Dlaczego sie pytam , zbudowałem takie urządzenie na pracę dyplomową i koszty badań , eksperymentów wyniosły mnie ponad 3000zł i wciąż ( po obronie) musze ją jeszcze ulepszyć. Koszt zbudowania porządnego inwertera do pracy ciągłej może wynieść 1500-2000zł. Jakie posiada Pan zabezpieczenie sieciowe , bo przy 150A do pracy ciągłej minimum to C25.
    Ma Pan jakieś niemiłe doświadczenia z inwerterami chińskimi?
    Pozdr
    olinek2
    Level 23  
    janek_66 wrote:
    Proponuję w wyszukiwarkę Elektrody wrzucić hasło - DEDRA. Jest to tania spawarka inwertorowa i wiele osób ją wychwala. Reasumując - za tą cenę nie opłaca się wykonywać własnych konstrukcji.

Nie opłaca się, uargumentuj to, bo imo dedra to jedno wielkie ...
    Mariuszczs
    Level 19  
    Za tą cenę nie opłaca się napewno, a Dedrę sobie ludzie chwalą więc nie ma o czym gadac, tym bardziej że ma gwarancję. Gwarancja się skończy za dwa lata - jak ktoś umie zbudowac inwerter to i dedre po gwarancji naprawi.