Witam wszystkich. Na początku chciał bym się przyznać że nie jestem elektrykiem, ale żaden elektryk nie chce się tego podjąć, chociaż mnie to nie dziwi bo pewnie im się nie opłaca jakimś starym coltem zajmować.
Mój problem polega na tym że pada mi ciągle cewka zapłonowa silnik ma symbol 4g13 a cewka H3T03973. Już 4 razy mi padła 2 2 razy całkiem zgasł i nie odpalił średnio co pół roku. Miałem wymienione świece, przewody, palec i kopułkę ale nic to nie dało. Miałem już cewkę ze szrotu i nowy zamiennik wszystkie padają i z tego co się dowiedziałem to nie tylko mój problem, te cewki są bardzo awaryjne... teraz mam tak że aparat muszę mieć na maksa w prawko przekręcony to jedzie, inaczej się dusi i to też jest cewka bo jak wymienię tylko cewkę to jedzie dalej dobrze..
Samochód nie jest za dużo już wart bo troszke poobijany a mnie narazie nie stać żeby kupić inny.. zresztą jakby się nie psuł to mi nic innego nie trzeba..
Przerawiałem ten temat już naprawde wiele razy.. Popsuta cewka przy mierzeniu omomierzem wskazuje właściwe parametry takie jak nowa, ale podobno jak się nagrzeje podczas pracy w samochodzie to już nie musi działać poprawnie..
Teraz sedno sprawy: Postanowiłem podmienić cewkę na jakąś inną od zupełnie innego samochodu (cewkę zewnętrzną..
Czy takie coś da radę zrobić ??? próbowałem podłączyć cewkę od golfa 2 i golfa 3 ale nie dawało to iskry.. czy trzeba równierz moduł podłączyć razem z cewką od innego samochodu.. ja podłączałem pod moduł od colta...
Podpowiedzcie mi coś.... proszę
jak to zrobić i czy wogóle się da
Mój problem polega na tym że pada mi ciągle cewka zapłonowa silnik ma symbol 4g13 a cewka H3T03973. Już 4 razy mi padła 2 2 razy całkiem zgasł i nie odpalił średnio co pół roku. Miałem wymienione świece, przewody, palec i kopułkę ale nic to nie dało. Miałem już cewkę ze szrotu i nowy zamiennik wszystkie padają i z tego co się dowiedziałem to nie tylko mój problem, te cewki są bardzo awaryjne... teraz mam tak że aparat muszę mieć na maksa w prawko przekręcony to jedzie, inaczej się dusi i to też jest cewka bo jak wymienię tylko cewkę to jedzie dalej dobrze..
Samochód nie jest za dużo już wart bo troszke poobijany a mnie narazie nie stać żeby kupić inny.. zresztą jakby się nie psuł to mi nic innego nie trzeba..
Przerawiałem ten temat już naprawde wiele razy.. Popsuta cewka przy mierzeniu omomierzem wskazuje właściwe parametry takie jak nowa, ale podobno jak się nagrzeje podczas pracy w samochodzie to już nie musi działać poprawnie..
Teraz sedno sprawy: Postanowiłem podmienić cewkę na jakąś inną od zupełnie innego samochodu (cewkę zewnętrzną..
Czy takie coś da radę zrobić ??? próbowałem podłączyć cewkę od golfa 2 i golfa 3 ale nie dawało to iskry.. czy trzeba równierz moduł podłączyć razem z cewką od innego samochodu.. ja podłączałem pod moduł od colta...
Podpowiedzcie mi coś.... proszę
jak to zrobić i czy wogóle się da