Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel Astra C20NE - potrzebny schemat opdłaczenia ecu

Krick1987 29 Oct 2008 19:08 6374 17
  • #1
    Krick1987
    Level 24  
    Witam, w mojej Asterce po swapie brakuje dniazda diagnostycznego...
    Przejrzałem całą wiazke od kompa ale złacza 10 lub 16 pinowego brak :/
    Silnik pracuje w trybie awaryjnym, check się pali.
    Czy da się zmostkować piny przy ECU, zeby lampka wymrugała kod??
    Jeżeli się da to prosił bym o jakiś opisik :D

    Druga sprawa nie wiem jaki mam silnik... numery strasznie skorodowane i widać napewno "20NE" dodam jeszcze że nie widze nigdzie kabli od sondy .
  • #2
    marek-c
    Level 19  
    eee?
    A kto swapował? Może on będzie wiedział gdzie wcisnął złącze i jaki silnik wsadził w miejsce oryginału?!
  • #3
    janusz2008
    Level 33  
    Nie podałeś rocznika?. Gniazda bywały w skrzynce el. Nie można zlikwidować całości, kable muszą być.
  • #4
    Krick1987
    Level 24  
    No to jest Astra II z 99 roku :) a swapowana była w niemcowni :/ taka została przyprowadzona do Polski.
    Między lewarkiem zmiany biegów a ręcznym nie ma napewno złacza.
    Pod kokpitem tez nie widze takiej kostki.
    Jest duzo róznych kostek ale żadna nie przypmina tej szukanej, chyba że do nich dopina się dopiero gniazdo diagnostyczne...
  • #5
    User removed account
    User removed account  
  • #6
    goldwinger
    VIP Meritorious for electroda.pl
    To jakis żart chyba, ktoś wsadził do astry G takie dziadostwo? ale rzeźba musi być.
  • #7
    janusz2008
    Level 33  
    Ten rocznik ma OBD2 między lewarkiem zmiany biegów i hamulcem ręcznym. Rzeczywiście rzeżba, silnik staroć.
  • #8
    Krick1987
    Level 24  
    Owszem silnik niby staroć ale stan idealny :) i całkiem ładnie pasuje pod maską, do kompletu jest jeszcze kolektor wydechowy rurowy 4-2-1.
    reszta jest elegancko spasowana, poza ta elektryką :/
  • #9
    goldwinger
    VIP Meritorious for electroda.pl
    C20NE ma EVAP czego nie uświadczysz w tym drugim
  • Helpful post
    #10
    WITEK1952
    Level 28  
    Witam serdecznie.Wyszukałem ten silnik w Info-Techu.Jest C20NE.Z tego programu wynika, że diagnostykę masz pod pinem 55 i 13 w sterowniku.Złącze dla tego modelu jest 10 pinowe.Resetowanie błędów przez odłączenie zacisku akumulatora.Pozdrawiam.
  • #11
    Krick1987
    Level 24  
    Ok dzięki, ale mam zewrzeć te 2 piny ze sobą żeby kontrolka migała?
  • #12
    goldwinger
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Witek, ale nie wiadomo jaki motronic tam siedzi a jest różnica w pinologii dla 4,1 i 1,5
  • Helpful post
    #14
    goldwinger
    VIP Meritorious for electroda.pl
    13, 15, 55, 1263.... ML4,1... bla, bla, bla...
    Po prostu przewód w kolorze brązowy z żółtym
  • #15
    Krick1987
    Level 24  
    Dzięki wszystkim, udało się zczytać błędy :D
  • #16
    Krick1987
    Level 24  
    Witam, teraz mam inny problem... wywala mi błąd nr 13 - brak sygnału sondy.
    Faktycznie sąda nie jest podpięta, bo nie ma przewodów do podpięcia... i musze poprowadzic nowe przewody.
    Podgrzewanie trzeba chyba podłaczyć pod przekaźnik pompy, mase to wiadomo, ale nie wiem pod jaki pin podłaczyć sygnal sondy do ecu.
    Czy dla sustemu motronic 1.5 i ml 4.1 podłaczenie sondy jest takie same??? prawdopodobnie mam ml 4.1 ale nie jestem pewny
  • #17
    goldwinger
    VIP Meritorious for electroda.pl
    brązowo niebieski ze sterownika pin 28 lub 24
  • #18
    Krick1987
    Level 24  
    Dla Motronic 1.5 jest pin 28 a pin 24 to masa, tylko nie wiem czy dla ML 4.1 jest tak samo :/